اخبار داغ

نوری: پروتکل‌ها جدی گرفته نمی‌شود/ دبیر و سوریان پیگیر روند درمانی‌ام بودند

نوری: پروتکل‌ها جدی گرفته نمی‌شود/ دبیر و سوریان پیگیر روند درمانی‌ام بودند
فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم کشتی کشورمان گفت: به مرور زمان ورزشکاران دیگر دستورالعمل های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی‌کردند و باعث شد من در محل باشگاه به کرونا مبتلا شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نوری  در خصوص چگونگی ابتلا به بیماری کرونا اظهار داشت: در محیط باشگاه ابتدا خیلی به مسائل و نکات بهداشتی توجه می‌شد، اما به مرور زمان این موضوع از سوی ورزشکاران جدی گرفته نشد. حتی دستورالعمل های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی‌کردند و باعث شد من در محل باشگاه به بیماری کرونا مبتلا شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در خصوص استفاده از ماسک قبل از ابتلا به بیماری کرونا تاکید کرد: در بیرون از محل باشگاه ورزشی از ماسک استفاده می‌کردم اما هنگامی که در محل تمرین حضور داشتم افرادی بودند که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و احتمالا آن‌ها ناقل بیماری بودند و باعث شدند من به این بیماری دچار شوم.

,

 نوری در خصوص شروع تمریناتش برای المپیک 2021 توکیو گفت: بعد از گذراندن دوره‌ی سخت بیماری کرونا حدود 10 روزی است که به صورت جدی تمریناتم را آغاز کرده ام و امیدوارم با شرایط خوبی که پیدا خواهم کرد به اهدافم در مسابقات پیش رو دست پیدا کنم.

,

وی پیرامون حمایت مسئولین از او در زمان بیماری عنوان کرد: علیرضا دبیر از همان لحظه‌ی اول که متوجه شد به این بیماری مبتلا شدم پیگیر روند درمان من بود و تا آخرین روزی که از بیمارستان ترخیص شدم، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین شخص حمید سوریان کمک‌های فراوانی کردند که من هر چه سریعتر سلامتی خودم را بدست آورم.

,

نوری که با برنامه "سلام صبح بخیر" رادیو ایران گفت‌و‌گو می‌کرد در پاسخ به اینکه چه قولی به مردم ایران برای المپیک 2021 توکیو خواهد داد، خاطرنشان کرد: با این روند تمام تلاش خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک بتوانم برای لحظه ای دل مردمی که همیشه دعا گوی کشتی گیران بوده اند را شاد کنم و دست پر از این مسابقات به خانه بازگردم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه