اخبار داغ

به یاد سردار شهید سلگی انجام‌ می شود؛

پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیرخم در نهاوند

پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیرخم در نهاوند
به مناسبت عید ولایت و امامت و به یاد سردار شهید حاج میرزا سلگی ۵ هزار پرس غذا در شهرستان نهاوند طبخ و در سطح شهرستان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امسال با توجه به وجود شرایط کرونایی در کشور مراسم های مذهبی و اعیاد ماه ذی الحجه شکل دیگری به خود گرفته و صحنه های زیبایی از کمک مومنانه در سراسر کشور را به وجود آورده است؛ در عید غدیر نیز همدلی و کمک مردم تداوم خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

به نظر می رسد در ماه محرم نیز بخش قابل توجهی از نذورات و خیرات مردم به سمت کمک های مومنانه سوق پیدا کند و مردم نیز برای مشارکت در این برنامه اقدام خواهند کرد.

,

به مناسبت عید غدیرخم در شهرستان نهاوند برنامه هایی برای اجرای رزمایش کمک مومنانه تدارک دیده شده است و به ویژه در روز عید ولایت به یاد شهید سلگی طبخ غذا در دستور کار شهرستان خواهد بود.

,

ستاد غدیر و ۸۵۰ شهید شهرستان با همکاری موسسه فرهنگی سردار شهید حاج‌ میرزا محمد سلگی و به یاد این شهید والامقام قرار است در شب عید غدیرخم ۵ هزار پرس غذا بین مردم و نیازمندان شهرستان توزیع شود.

,

آنطور که متولیان این برنامه اعلام کردند این تعداد غذا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در چند منطقه شهرستان طبخ و توزیع می شود.

,

این برنامه به یاد سردار سرافراز سپاه اسلام سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی و شهدای شهرستان و به منظور پاسداشت عید ولایت اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه