اخبار داغ

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

سارق طلاجات کودکان شهرکرد دستگیر شد

سارق طلاجات کودکان شهرکرد دستگیر شد
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارق حرفه ای طلاجات کودکان در "شهرکرد" خبر داد و گفت: 20 میلیارد ریال زیورآلات از وی کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ غلام عباس غلام زاده  فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت طلاجات و زیورآلات از کودکان دختر در محله‌های شهرکرد، ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با فعال سازی اکیپ‌های گشت زنی محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق و اقدامات ویژه علمی و تخصصی و با انجام تحقیقات وسیع صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه پژو پارس در محله های خلوت و مکان‌های سرگرمی کودکان دختر به صورت حرفه ای زیورآلات آنان را به سرقت می برد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات پیچیده مخفیگاه سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: سارق در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی نسبت به خود شد، که در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی چاره ای جز اعتراف نداشت و به سرقت به عنف 20 میلیارد ریال زیورآلات کودکان با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

به گفته سردار غلامزاده ، با تلاش شبانه روزی ماموران همدست سارق شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه