اخبار داغ

تاکید رئیس فدراسیون تنیس برای برگزاری 7 سیمنار آموزشی آنلاین

تاکید رئیس فدراسیون تنیس برای برگزاری 7 سیمنار آموزشی آنلاین
مراسم معارفه کمیته آموزش و مربیان به صورت آنلاین و با معرفی سید امیر برقعی به عنوان رئیس برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس صبح امروز مراسم معارفه رئیس ، دبیر و اعضاء کمیته آموزش و مربیان به صورت آنلاین برگزار شد که با حکم داود عزیزی، سید امیر برقعی به عنوان رئیس  و فربد فهمی به عنوان دبیر کمیته منصوب شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همچنین در احکام جدا گانه‌ای محرم خدایی از تهران  ، محسن رحیمی  از ایلام، علیرضا اطمینان از خراسان رضوی، مونا نوریان از تهران، فرناز فصیحی از تهران به عنوان اعضاء کمیته منصوب شدند. 
,
در مراسم معارفه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون، سید امیر برقعی رئیس کمیته آموزش و مربیان و فربد فهمی دبیر کمیته حضور داشتند و سایر اعضاء به صورت وبینار در این مراسم حضور داشتند. 
,
 
,
در حاشیه برگزاری این مراسم داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان با اعلام اینکه کمیته آموزش در طی سال های گذشته اقدامات خوبی را به ثمر رسانده گفت: خوشبختانه کمیته آموزش و مربیان ساختاری به روز دارد و تاکنون توانسته برنامه ها را به خوبی پیش ببرد . در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده و همه گیری بیماری کرونا ، اجرای برنامه های آموزشی به صورت آنلاین کمک بزرگی به پیشبرد اهداف این کمیته خواهد کرد و امیدوارم تا پایان سال ۷ سمینار آموزشی به صورت آنلاین برگزار شود.   
,
 
,
وی افزود: یکی دیگر از مهمترین اقدامی که می تواند در پیشبرد اهداف این کمیته موثر باشد همکاری و تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه ها است تا با استفاده از این پتانسیل اتفاقات خوبی در این کمیته رقم بخورد. 
,
 
,
همچنین سرپرست دبیری فدراسیون نیز تصریح کرد:کمیته آموزش و مربیان یکی از کمیته های مهم و موثر در فدراسیون تنیس است که سطح استاندارد و افق تنیس کشور را تعیین می کند و ما امیدوارم با تعامل جدی اعضاء به سطح بالایی که مد نظرمان است برسیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه