اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد؛

آغاز مرحله جدید «کمک مومنانه» از دهه ولایت/ توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان همدان

آغاز مرحله جدید «کمک مومنانه» از دهه ولایت/ توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان همدان
علی قراباغی با بیان اینکه فردا، ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی دربین نیازمندان استان همدان توزیع می شود، گفت: براساس ابلاغیه جدید طی سه مرحله در دهه ولایت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر کمک مومنانه را ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قراباغی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در مراحل ابتدایی کمک مومنانه و قبل از ابلاغیه جدید تعداد ۹۲ هزار بسته کمک معیشتی توزیع شد، اظهار کرد: این کمک حاصل کار خیرین، نواحی بسیج، ستاد مردمی و مجموعه سپاه پاسداران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه ۶۰ هزار بسته کمک معیشتی نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی و اوقاف توزیع شده است، افزود: براساس ابلاغیه جدید طی سه مرحله در دهه ولایت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر کمک مومنانه را ادامه خواهیم داد.

,

قراباغی ادامه داد: جلسه ای با نماینده ولی فقیه در استان همدان، فرمانده سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد و آستان قدس رضوی تشکیل شده و قرار است قرارگاهی جدا از قرار گاه قبلی و با انسجام بیشتر تشکیل شود.

,

توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی

, توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی, توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه احتمال تغییر اسم قرارگاه وجود دارد، بیان کرد: اسم جدید قرارگاه را در آینده اعلام می کنیم.

,

وی از شروع مرحله اول کمک مومنانه طی هفته جاری خبرداد و عنوان کرد: در مرحله اول از روز چهارشنبه، ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع می شود.

,

قراباغی از اهدای ۵۰۰ عدد لوازم خانگی به آسیب دیدگان از سیل و زوج های جوان که توانایی خرید لوازم را ندارند خبرداد و افزود: این لوازم شامل یخچال، اجاق گاز و فرش است که ۳۰۰ عدد آن ها در همین هفته توزیع شده و ۲۰۰ عدد هفته آینده توزیع می شود.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پروژه عمرانی محرومیت زدایی در حال انجام است، گفت: روستای برفیان تویسرکان که در اثر بارندگی های سال های قبل تخریب شده بود به محل جدید منتقل می شود و این اقدام در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه