اخبار داغ

علی‌نژاد: جنس فدراسیون نجات غریق با دیگر فدراسیون‌ها متفاوت است/ نوری جهش ایجاد کرد

علی‌نژاد: جنس فدراسیون نجات غریق با دیگر فدراسیون‌ها متفاوت است/ نوری جهش ایجاد کرد
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان نشان دادند که هرجا به آنها اطمینان شد بهترین اتفاق را رقم زدند. نوری از جنس فدراسیون است و سال‌ها تجربه کسب کرده است و الان در پست مدیریت فدراسیون از آن تجربه‌ها استفاده می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علینژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی اظهار داشت: فدراسیون نجات غریق، فدراسیونی است که با محوریت حفظ امنیت ورزش‌های آبی فعالیت می‌کنند و مسئولیت سنگینی نسبت به این موضوع دارند. جنس این فدراسیون با فدراسیون‌های دیگر متفاوت است و فدراسیون نجات غریق و غواصی به موضوعات تفریحی نیز می‌پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی در ادامه افزود: خانواده نجات غریق و غواصی به یک مدیر جوان اطمینان کرد و شاهد یک جهش ویژه بودیم از زمانی که ایلخان نوری به این بدنه اضافه شده است. تجربه نشان داده که هرجا به جوانان فرصت دادیم و اطمینان کردیم جواب مثبتی گرفتیم. از زمان انقلاب اسلامی تا به الان همچون در مواقعی مثل جنگ تحمیلی این موضوع بارها ثابت شده است. در ورزش نیز جوانان نشان دادند که هرجا به آنها اطمینان شد بهترین اتفاق را رقم زدند. نوری از جنس فدراسیون است و سال‌ها تجربه کسب کرده است و الان در پست مدیریت فدراسیون از آن تجربه‌ها استفاده می‌کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اقدامات و کارهای مثبتی در این فدراسیون صورت گرفته ولی باید تلاش کنیم که حتی یک نفر هم از بابت ورزش‌های آبی آسیب نبیند. یک بخش از این کار به عهده منجی‌های تحت زیرمجموعه فدراسیون است و بخش دیگر بحث آموزش است. باید به مردم خطرها را بگوییم و از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی استفاده کنیم. درخصوص بهره‌گیری از ناجیان غریق استانداری‌ها می‌توانند با فدراسیون همکاری کنند و برای مواقع ضروری از این نیروها بهره بگیرند.

علینژاد همچنین با اشاره به برخی اختلاف‌ها بین فدراسیون نجات غریق و فدراسیون شنا اظهار داشت: مورد اختلاف دو فدراسیون را می‌توانیم به راحتی حل کنیم و سعی خواهیم کرد که نشست سه جانبه‌ای را برگزار کنیم و با تعامل مشکلات برطرف شود.

وی در پایان گفت: کرونا به مجموعه ورزش به ویژه ورزش‌های آبی و ورزش‌های پربرخورد لطمه وارد کرده است. امیدوارم با توجه به پایان موج دوم دوباره شاهد بازگشایی استخرها باشیم. وزارت ورزش شاهد توفیقات فدراسیون نجات غریق بوده و همینطور که تا الان حمایت خود را از این فدراسیون داشته بعد از این نیز این حمایت ادامه خواهد داشت.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه