اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج کارگران سپاه انصارالحسین (ع) مطرح کرد؛

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مدیران کارخانجات استان همدان در رزمایش کمک مومنانه

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مدیران کارخانجات استان همدان در رزمایش کمک مومنانه
ابوالفضل برات زاده با بیان اینکه شیفت ایثار در 64 پایگاه بسیج کارگری استان همدان در حال برگزاری است گفت: این برنامه در دو قسمت کارگران و کارفرمایان در حال اجرا است که در بخش کار فرمایان هم طبق برآوردی که داریم بالغ بر 150 میلیون تومان کمک نقدی از مدیران کارخانجات جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل برات زاده، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ پیرامون برنامه های بسیج کارگری در این ایام گفت: به مناسبت دهه ولایت روز ۱۴ مرداد را روز اختصاصی برای قشر کارگران کارخانه ها اعلام کرده اند، که در همین باب بسیج کارگران برنامه هایی را در 2 محور اصلی کارگران و کارفرمایان در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) , عصر همدان,

, ,

وی با بیان اینکه شیفت ایثار در ۶۴ پایگاه  و امروز به صورت شاخص در کارخانه شیشه همدان در حال برگزاری است،افزود: برنامه اول تحت عنوان “شیفت ایثار” در کل پایگاه ها و به ۲ شکل انجام می شود.

,

, ,

برات زاده افزود: بعضی پایگاه ها ساعاتی یا یک روز را برای کار بدون مزد در کارخانه های محل خدمت خود در نظر گرفته اند در این روز کارهایی از قبیل ضد عفونی کردن تجهیزات به منظور مبارزه با کرونا، تعمیر ماشین آلات یا هر کاری که مدیریت در نظر گرفته باشد انجام می دهند.

,

, ,

مسئول سازمان بسیج کارگران سپاه انصارالحسین (ع) ادامه داد: شکل دوم این برنامه تخصیص بخشی از حقوق این کارگران ایثارگر به مدت چند ساعت تا یک روز برای بحث کمک معیشتی است.

,

, ,

وی در خصوص برنامه دوم تصریح کرد: در بخش کار فرمایان هم طبق برآوردی که داریم بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی از مدیران کارخانجات جمع آوری شده است که در قالب ۵۰۰ بسته حمایتی تهیه و در اختیار بسیج سازندگی استان جهت توزیع بین خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.

,

, ,

برات زاده در پایان گفت: در همین خصوص و برای ارائه گزارش از این برنامه ۲ نفر از مدیران کارخانجات، امشب در برنامه الوند کنار که از شبکه استانی همدان پخش می شود حضور پیدا می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه