اخبار داغ

درخواست ورزشکاران بهمئی از نماینده کهگیلویه بزرگ

درخواست ورزشکاران بهمئی از نماینده کهگیلویه بزرگ
جمعی از جوانان شهرستان بهمئی در پیامی خواستار حمایت نماینده کهگیلویه بزرگ از تیم فوتبال شهدای ایل بهمئی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس؛ یکی از موضوعاتی که می تواند  به سلامت جسمی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی کمک کند ورزش است، در همین راستا و در بسیاری از کشورها تمرکز بسیاری بر توسعه ورزش وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح زاگرس,

در بین ورزش ها، فوتبال طرفداران زیادی دارد و توجه به این مقوله تاثیر بسزایی در رشد و توسعه مقوله های فرهنگی و ورزشی و سلامت عموم جامعه خواهد شد.

,

در همین راستا مسوولان ورزشی، منتخبان بهارستان، و همچنین نهادهای ورزشی باید از گروه های ورزشکار و فوتبالیست در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد و متناسب با توان، قانون و همچنین وظیفه خود حمایت کرده و گام بردارند.

,

لازم به ذکر است در همین رابطه جمعی از جوانان شهرستان بهمئی در پیامی  خواستار حمایت نماینده کهگیلویه بزرگ از باشگاه شهدای ایل بهمئی  شدند.

,

متن این پیام به شرح زیر است.

,

جناب آقای سید محمد موحد نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده، چرام

,

سلام علیکم

,

در تمامی اداور گذشته مجلس نمایندگانی بودند که با تلاش و رایزنی سعی در انتقال و یا خرید امتیاز لیگ کشوری برای حوزه انتخابیه خود داشتند و حتی تیم هایی مانند پارس تهران با آن سابقه قهرمانی در آسیا را به شهر خود انتقال داده و توان خود را به مردم حوزه انتخابیه نشان دادند.

,

ما جوانان شهرستان بهمئی چنین انتظاری از شما نداریم، در حالی که به لطف خدا و تلاش جوانان انقلابی و ورزشکار شهرستان، باشگاه شهدای ایل بهمئی توانسته است با قهرمانی در استان سهمیه لیگ 3 کشور را کسب کند.

,

با توجه به نبود اسپانسر مالی و امکانات اولیه از شما در خواست داریم که با مساعدت و حمایت جنابعالی نگذارید سهمیه استان از شهرستان خارج و به مکان دیگری انتقال داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه