اخبار داغ

دادستان یاسوج:

اشد مجازات در انتظار چاقوکشان و عربده کشان خواهد بود

اشد مجازات در انتظار چاقوکشان و عربده کشان خواهد بود
علی ملک حسینی گفت: دستگاه قضایی به صورت جدی با قمه کشان و مخلین امنیت برخورد خواهد کرد و اشد مجازات در انتظار چاقوکشان و عربده کشان در جامعه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس: نشستی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان در دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بویر احمد به منظور برخورد با سارقان خطوط انتقال برق در محدوده شهر های استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دادستان عمومی وانقلاب یاسوج در این نشست گفت :برخورد شدید، قانونی و قضایی با سارقان کابل های برق انجام می گیرد.

,

, ,

علی ملک حسینی بیان کرد:دستگاه قضایی حتی ذره ای با سارقین در استان سازگار نخواهد بود و به شدت با سارقین اموال مردم در همه زمینه ها برخود جدی می شود.

,

ملک حسینی با اشاره به اینکه هر گونه  ناامنی در استان گریبان گیر  مردم استان می شود تاکید کرد : احساس ناامنی در جامعه، از خود ناامنی بدتر بوده و مردم باید احساس امنیت کنند و این وظیفه ما مسئولان بوده که در حوزه خود به وظیفه تخصصی به درستی عمل کرده تا امنیت مردم بیشتر شود.

,

وی گفت: علت های سرقت باید ریشه یابی شده  و تا این معضلات کمتر شود.

,

دادستان عمومی وانقلاب یاسوج گفت: عواملی چون فقر، وضعیت اقتصادی و نبود درآمد و نبود آموزش های کافی عوامل اصلی سرقت است.

,

وی گفت: ما وظیفه داریم درچارچوب قانون، کاری کنیم تا امکان ارتکاب جرائم، کمتر شود.

,

این مقام قضایی درخصوص شدت برخورد قانونی و قضایی با سارقان افزود : با سارقین به شدت برخورد خواهد شد و اشد مجازات برای آنها صورت می گیرد.

,

, ,

ملک حسینی در ادامه اظهار کرد : ضابطین دادگستری در نیروی انتظامی باید به طور کامل و دقیق مدارک و پرونده ها را تکمیل کرده تا حقی از کسی ضایع نشود.

,

وی به خریداران ضایعاتی ها در استان نیز هشدار داد و گفت: مراکز خرید ضایعاتی در استان باید کنترل شوند و با متخلفین، برخورد قاطع صورت می گیرد.

,

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان با بیان اینکه وظیفه دادسرا و نیروی انتظامی تلاش در جهت کاهش آمار سرقت ها است، افزود: در همین زمینه قضات ما در استان به صورت کامل و آماده جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند.

,

وی گفت: کلانتری ها در مبارزه با سرقت و ناامنی در خط مقدم بوده  و باید همه تلاش خود را جهت امنیت و آرامش مردم افزایش داده تا مشکلات کمتری داشته باشیم .

,

ملک حسینی بالا بردن توان پیشگیری از سرقت های سیم وکابل های برق را لازم دانست و گفت:  گشت های نامحسوس در شهرها بیشتر می شود تا از ارتکاب جرم جلوگیری شود، شرکت برق نیز  جهت جلوگیری از سرقت کابل ها برق  از کلیه ظرفیت های خود استفاده کند و در حد امکان از پایش تصویری استفاده کند.

,

وی در ادامه گفت: جهاد و تلاش مضاعف ما باید موجب خواهد شد، جامعه ای امن و پاک داشته باشیم.

,

وی افزود: دستگاه قضایی به صورت جدی با قمه کشان و مخلین امنیت برخورد خواهد کرد و اشد مجازات در انتظار چاقوکشان و عربده کشان در جامعه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه