اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد:

۷۰ درصد اصناف خلیل‌آباد از ماسک استفاده می‌کنند/ تولید روزانه هزار ماسک

۷۰ درصد اصناف خلیل‌آباد از ماسک استفاده می‌کنند/ تولید روزانه هزار ماسک
مسرور از فرهنگ ‌سازی برای رعایت موازین بهداشتی در بین کسبه و بازاریان شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 درصد صاحبان صنوف خلیل آباد از ماسک استفاده می‌کنند که این امر نقش به سزایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مسرور، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان خلیل آباد یک نیروی اجرایی بیشتر ندارد و ماموریت این نیروی اجرایی را در حوزه سلامت و بازدیدهای مشترک مشخص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه از فرهنگ ‌سازی برای رعایت موازین بهداشتی در بین کسبه و بازاریان شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدهایی که از سطح بازار صورت گرفت و گزارشاتی که واصل شد بالغ بر 70 درصد بازاریان از ماسک استفاده می کنند که این امر نقش به سزایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد با بیان اینکه مطمئناً بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی سطح شهرستان تاکید داریم، تصریح کرد: دو واحد نانوایی و یک واحد صنفی آرایشگاه مردانه که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند با حضور رئیس تعزیرات حکومتی پلمپ شد.

,

وی با تاکید بر اینکه بازدیدهایی که انجام می شود در کل شهرستان است و تنها به شهر خلیل آباد اکتفا نشد و بازار شهر کندر و روستاهای سطح شهرستان  نیز مورد بازدید قرار گرفت، اذعان کرد: واحدهای صنفی هستند که در سطح شهرستان روزانه بالغ هزار ماسک تولید می کنند و این آمار جدای از کارگاه های تولید ماسک ارگان های دیگر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه