اخبار داغ

قنادباشی در گفت‌وگو با دانا:

جریان تحریف تلاش می‌کند دشمن را دوست معرفی کند/ جریان داخلی و خارجی تحریف در یک جبهه حضور دارند

جریان تحریف تلاش می‌کند دشمن را دوست معرفی کند/ جریان داخلی و خارجی تحریف در یک جبهه حضور دارند
کارشناس مسائل بین الملل به فرمایشات رهبری مبنی اینکه «شکست تحریف موجب شکست تحریم می‌شود» اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها نشانه حقانیت ماست که جریان تحریف آن را بالعکس و نشانه حرکت غلط ما در مسیر جهانی و سیاست خارجی تحریف می‌کند.
[

«جعفر قنادباشی» کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تحریفی که مقام معظم رهبری فرمودند، ابعاد بسیار متعددی دارد، البته تحریف‌هایی که در حوزه تحریم وجود دارد یک بخش قابل ملاحظه و تاثیر گذارتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه جریان تحریف همواره در صدد وارونه جلوه دادن انقلاب و اهداف آن است، افزود: این جریان در واقع تلاش می کند با انحراف افکار عمومی به نوعی دشمن را دوست معرفی کند.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین الملل به ماهیت این جریان اشاره کرد و گفت: جریان تحریف شیوه های حرکتی انقلاب را که همگی بر اساس فهم، درک، تخصص و کارشناسی است، معکوس و به گونه‌ای نشان می‌دهد که این شیوه‌ها نادرست و مبتنی بر نادانی و جهل است.
,
 
,
قنادباشی خاطر نشان کرد: در حوزه تحریم‌ها نیز برخی، تحریم‌ها را ناشی از رفتار ما می‌دانند در صورتی که تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ناشی از دشمنی دشمن است. 
,
 
,
وی بیان داشت: تحریم‌ها نشانه حقانیت ماست که جریان تحریف آن را بالعکس و نشانه حرکت غلط ما در مسیر جهانی و سیاست خارجی تحریف می‌کند. در این رابطه جریان تحریفی که در داخل وجود دارد، قصد دارد تحریم‌ها و تاثیرات آن را بزرگ جلوه داده و سعی دارد ضعف مدیریت و ضعف اقتصادی را به تحریم نسبت دهند.
,
 
,
کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: بخشی از این تحریف‌ها در جنگ نرم و مخفیِ همراه با تحریم صورت می‌گیرد و این جنگ بسیار پیچیده است و بزرگترین دروغگویان جهان در موضوع وارونه جلوه دادن در این جریان دست دارند.
,
 
,
قنادباشی با تاکید بر اینکه بخشی از مدیریت جریان تحریف داخلی و بخشی از آن خارجی است؛ افزود: در داخل هر کس هر کاری کرده این را به تحریم‌ها نسبت می‌دهد و انقلاب را مقصر می‌داند در صورتی که اینطور نیست.
,
 
,
وی تصریح کرد: جریان داخلی و خارجی تحریف در یک جبهه حضور دارند و یک آهنگ را علیه کشور می‌نوازند و اینگونه کشور را با مشکلات عدیده مواجه می‌کنند.
,
 
,
قنادباشی در پایان بر مقابله رسانه‌ها با جریان تحریف تاکید و اذعان کرد: علاوه بر مقابله با تحریم‌ها، رسانه‌‌ها وظیفه حساسی در افشای وارونه جلوه دادن‌ها و خنثی کردن تحریف‌ها دارند. وظیفه دیگر این است که تلاش کنیم تا در جنگ نرم و جنگ روانیِ همراه تحریم، دشمن را شکت دهیم تا بتوان تحریم‌ها را شکست داد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه