اخبار داغ

نائب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس:

انگار اعضای دولت روحانی در کشور زندگی نمی کنند/ صنایع دفاعی عامل اقتدار کشور است

انگار اعضای دولت روحانی در کشور زندگی نمی کنند/ صنایع دفاعی عامل اقتدار کشور است
حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: دولت روحانی باید جوابگو باشد، این چه اوضاعی است که قیمت ارز و سکه و ملک... سر به فلک کشیده، آقایان مسئول انگار اصلا در کشور زندگی نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: اگر رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مجاهدهت های سردار سلیمانی در جهبه مقاومت و دانشمندان هسته و موشکی نبودند، وضعیت کشور از لحاظ امنیت اینگونه نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: دنیا می داند ایران در حوزه دفاعی چند مرده حلاج است و خوشبختانه در صنایع دفاعی از اقتدار قابل توجهی برخورداریم.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: وظیفه مسئولان است که به یاری مردم بشتابند و ما نیز در مجلس نخواهیم گذاشت مردم بیش از این در مضیقه قرار گیرند.

,

وی تصریح کرد: نمی گذاریم مصوباتی همچون fatf و cft که مورد توجه آمریکا و اروپا و دشمنان این نظام است، تصویب شود.

,

وی با بیان اینکه دولت روحانی فشل است، اظهار داشت: اشکالات مدیریتی مردم را در تنگنای معیشت قرار داده است؛ دولت روحانی باید جوابگو باشد این چه اوضاعی که قیمت ارز و سکه و ملک... سر به فلک کشیده است، آقایان مسئول انگار اصلا در کشور زندگی نمی کنند.

,

حجت الاسلام موسوی گفت: بدنبال جنگ با دولت نیستیم و از دولت حمایت می کنیم اما آنان کاری می کنند که نمایندگان را خراب کنند.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه با مدیریت صحیح کشت و صنعت می توانستیم شاهد سود سرشار این بنگاه اقتصادی باشیم، ابراز داشت: با واگذاری مخالف نیستیم با غارت گری مخالفیم و در این زمینه با سران سه قوا صحبت هایی نیز کرده ایم که به قیمت متاسب واگذاری ها انجام شود؛ نگرانم کشت و صنعت پارس هم به عاقبت کشت و صنعت مغان دچار شود.

,

وی اظهار داشت: اگر پروژه های نیمه کاره را به چرخه بازگردایم و ظرفیت های موجود استفاده شود، شاهد وجود هزاران بیکار در استان نخواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه