اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

حکم عجیب نوبخت برای نماینده سابق مجلس/ وکیل الدوله‌های رد صلاحیت شده یکی پس از دیگری پست می‌گیرند

حکم عجیب نوبخت برای نماینده سابق مجلس/ وکیل الدوله‌های رد صلاحیت شده یکی پس از دیگری پست می‌گیرند
غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت و رئیس ستاد مردمی روحانی در انتخابات بود اما همواره خود را یک نماینده مستقل می دانست اما بعد از رد صلاحیت شدن با حکم نوبخت به سمت ریاست سازمان نقشه برداری منصوب شده است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ساعات گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با صدور حکمی، آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به سمت ریاست سازمان نقشه برداری کشور منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگان در ظاهر مستقل و در عمل همراستا و هم سو با دولت بود که در چند سال تصدی خود بر کرسی نمایندگی مجلس حاشیه های زیادی به وجود آورد که در نهایت حاشیه های بسیار وی مانع از ورود مجدد او به مجلس شده و رد صلاحیت شد.

,

جعفرزاده، نماینده رشت در مجالس نهم و دهم و همچنین رئیس فراکسیون به ظاهر مستقلان مجلس دهم بود که صلاحیت وی برای دوره یازدهم مجلس از سوی شورای نگهبان رد شد.

,

جعفرزاده در شرایطی به ریاست سازمان نقشه برداری رسیده است که یکی از نمایندگانی بود که نسبت به حقوق چند میلیونی خود معترض شده و تقاضای افزایش حقوق خود را داشت؛ وی در آخرین تلاش های خود برای افزایش حقوق 6 میلیونی خود گفته بود: الله این حقوق فاجعه است برای نمایندگان و الان باید پرسید چرا نمایندگان از مجلس حقوق نمی گیرند و از محل کار قبلی شان حقوق می گیرند؟ کاملا واضح است چون حقوق جایی مانند دانشگاه بیشتر از حقوق مجلس است. به هر حال اگر ما می گوییم باید مراقب فساد باشیم از سوی دیگر باید یک مدیر را تامین کنیم که به سمت رانت نرود.

,

وی همچنین ادامه داد: من نمی دانم چه کسی گفته است ۷ الی ۸ تومان حقوق می گیرم اما من پنج میلیون و چهارصد هزار تومان حقوق می گیرم. در حالی که در دانشگاه میخوابیدم ولی نزدیک ۸ میلیون تومان حقوق می گرفتم.

, در حالی که در دانشگاه میخوابیدم ولی نزدیک ۸ میلیون تومان حقوق می گرفتم.,

 

,

شائبه مدرک غیر قانونی که جعفرزاده آن را تکذیب نکرد

, شائبه مدرک غیر قانونی که جعفرزاده آن را تکذیب نکرد, شائبه مدرک غیر قانونی که جعفرزاده آن را تکذیب نکرد,

حاشیه های ایمن آبادی به موضوع حقوق ختم نشده است؛ اواسط دی ماه سال 94  یعنی در میانه کار دولت یازدهم، رضا جمشیدی عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان طی یک نامه رسمی، به قانون‌گریزی جعفرزاده اعتراض کرد.

,

این عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در این نامه ضمن اشاره به قبولی و ادامه تحصیل جعفرزاده در مقطع دکترا، بدون شرکت در آزمون و بدون شرکت در مصاحبه‌، از یک سو و از سوی دیگر به انتقال غیرقانونی او از دانشگاه گیلان به دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر اعتراض کرد.

,

جمشیدی در این نامه همچنین نوشت: فشار به دانشکده و گروه عمران برای موافقت صوری با انتقال آقای جعفرزاده به هیچ عنوان با اصول تدبیر و امید همخوانی ندارد.

,

اگرچه بارها این نماینده مجلس از تریبون های مختلف اعلام کرد که این صحبت ها غیر قابل قبول است اما هرگز سندی دال بر صحت مدرک خود ارائه نکرد و حتی حاضر به شکایت از کسانی که این اظهارات را علیه وی مطرح می کردند نشد.

,

نکته مهم این است که چگونه فردی که فاقد مدرک تحصیلی معتبر بوده به ریاست سازمان مهمی مانند سازمان نقشه برداری می رسد؛ هرچند می توان رد پای این انتصاب را در سمت قبلی وی که مشاور معاون رئیس‌جمهور یعنی نوبخت فعالیت داشت، دید.

,

 

,

تولد دو سالگی اینستاگرام و اعتراض فعالان در فضای مجازی

, تولد دو سالگی اینستاگرام و اعتراض فعالان در فضای مجازی, تولد دو سالگی اینستاگرام و اعتراض فعالان در فضای مجازی,

جعفرزاده ایمن آبادی پیش تر نیز با برپایی جشن تولد برای اینستاگرام خود اعتراضات زیادی را نشبت به این اقدام خود دریافت کرد؛ وی در اقدامی عجیب همزمان با دوسالگی اینستاگرام خود، کیک تولدی تهیه کرده و برای این اتفاق بی اهمیت جشنی برپا کرد.

,

این جشن حاشیه های زیادی داشت که فعالان فضای مجازی نسبت به آن اعتراض کردند اما رد نهایت ایمن آبادی به این اعتراضات واکنشی نشان نداده و برای آنها ارزشی قائل نشد. این در شرایطی بود که افکارعمومی در فضای مجازی با ابراز تاسف از این مسئله نسبت به تقلیل جایگاه و شأن نمایندگی در مجلس با چنین رفتارهایی انتقاد کردند.

,

جانباز گیلانی که با شکایت بنیاد شهید و نماینده حامی فتنه شلاق خورد!

, جانباز گیلانی که با شکایت بنیاد شهید و نماینده حامی فتنه شلاق خورد!, جانباز گیلانی که با شکایت بنیاد شهید و نماینده حامی فتنه شلاق خورد!,

اسفند ماه سال 95 بود که یک جانباز شیمیایی و اعصاب و روان با شکایت جعفرزاده ایمن آبادی اسلامی شلاق خورد.

,

این جانباز اعصاب و روان در مصاحبه ای علت این اقدام را این چنین توصیف کرده بود: گناه من که با تحریک، دخالت و حمایت جعفرزاده خانواده ام در حال فروپاشی می باشد این است که در بنیاد رشت که خانه جانبازان وایثارگران است می خواستم از آقای جعفرزاده چند سوووال در باره وضعیتی که برایم ایجاد کرده بپرسم و هیچ توهین واهانتی هم به وی نکرده ام ولی وی و طاهر نژاد مدیرکل سابق بنیاد استان گیلان که درحال حاضر مدیرکل بنیاد استان البرز است علیه من صحنه سازی و شکایت کردند و اتهامات دروغی مانند توهین به نماینده مجلس و اخلال در نظم عمومی اداره کل بنیاد استان گیلان و تهدید به سه بار 74 ضربه شلاق و یک سال زندان تعلیقی محکوم کردند.

,

 

,

شکایت نماینده حاشیه ساز و گرفتن حکم شلاق برای خبرنگاران

, شکایت نماینده حاشیه ساز و گرفتن حکم شلاق برای خبرنگاران, شکایت نماینده حاشیه ساز و گرفتن حکم شلاق برای خبرنگاران,

شکایت ایمن آبادی به اینجا هم ختم نشد و با پیگیر یهای وی دو تن از خبرنگاران به حکم شلاق محکوم شدند و وی مصرانه پیگیر اجرای این حکم بود اما در نهایت وی در یک شانتاژ رسانه ای و پوشش خبری وسیع اعلام کرد که به خاطر روز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم ایران و رشت در راهپیمایی 22 بهمن این دوخبرنگار را بخشیده و از اجرای حکم شلاق آنان صرفنظر کرده است!

,

وی در ادامه با انتشار نامه ای ضمن اینکه هر گونه صفتی را که دوست داشته است به این دو خبرنگار نسبت داده نوشته است: «به تاسی از مولایم علی (ع)  و شیوه های رفتاری مقام معظم رهبری که در چنین ایامی زندانیان مجرم قطعی را مورد عفو قرار داده و حکم بر آزادی آنان می دهد ، اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف رشت نسبت به دو نفر از موکلین خود که پذیرفته ام نماینده آنان باشم و توجه به سن تقویمی آنان از حق خودم گذشت می کنم که گفته اند گذشت صفتی است که هرگز به اجبار در نمی آید اما هرگز ظلمی که به بنده و خانواده ام روا داشته شده را  فراموش نخواهم کرد و حلال هم نخواهم نمود. اما رضایت حقوقی می دهم .»

,

اظهارات ضد و نقیض ایمن آبادی در مجلس

, اظهارات ضد و نقیض ایمن آبادی در مجلس,

حاشیه های نماینده سابق رشت تمامی نداشت و اظهارات ضد و نقیض وی در مجلس شائبه های زیادی را به دنبال داشت. ایمن آبادی به تغییر 180 درجه ای نسبت به وزرا معروف است؛ وی در جریان رای اعتماد به وزرا در کمتر از چند ساعت نظر منفی وی درباره دو وزیر یعنی جهرمی و بطحایی یکباره به نظر مثبت مبدل شد و اظهارات خود را 180 درجه تغییر داد.

,

این تغییرات یک باره و 180 درجه ای شائبه های زیادی درباره لابی نمایندگان وزرا با این نماینده مجلس را پررنگ کرده بود.

,

 

,

غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت و رئیس ستاد مردمی روحانی در انتخابات بود اما همواره خود را یک نماینده مستقل می دانست؛ با توجه به همشهری بودن وی با نوبخت، شائبه هایی درباره این انتصاب به وجود آمده است؛ وکیل الدوله هایی که در واپسین سال های عمر مجلس به خاطر عدم فعالیت موثر در مجلس نتوانستند برای دوره های بعد جایگاه خود در مجلس را تثبیت کنند با گرفتن کرسی های مختلف به دنبال تثبیت خود در دولت هستند که البته به نظر می رسد این کرسی ها به پاس زحمات آنها در راستای اهداف دولت در مجلس قبل بوده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه