اخبار داغ

نقشی که احسان علیخانی بازی نکرد/ روایتی از پیشنهاد نقش نیما بحری «آقازاده» به سازنده «عصر جدید»

نقشی که احسان علیخانی بازی نکرد/ روایتی از پیشنهاد نقش نیما بحری «آقازاده» به سازنده «عصر جدید»
نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت‌هایی شده بود، اما به دلیل آغاز پیش‌تولید «عصر جدید»، احسان علیخانی نتوانست در «آقازاده» بازی کند و امیر آقایی جایگزین او شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛روزنامه خراسان نوشت: نامزد اصلی نقش «نیما بحری»، احسان علیخانی بود. این نقش به او پیشنهاد و درباره ایفای این نقش با او صحبت‌هایی شده بود، اما به دلیل آغاز پیش‌تولید «عصر جدید»، احسان علیخانی نتوانست در «آقازاده» بازی کند و امیر آقایی جایگزین او شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امیر آقایی ۱۲ سال از علیخانی بزرگ‌تر است و از لحاظ سنی برای نقش یک آقازاده که تنها به برکت اسم و جایگاه پدرش توانسته پیشرفت کند و صاحب ثروت شود، خیلی مناسب نیست. از طرفی بی‌رحمی و شرارتی که نقش «نیما» دارد، با چهره آقایی تناسب بیشتری نسبت به علیخانی دارد، بنابراین امیر آقایی انتخاب خوبی برای نقش «نیما» بوده است.
,
 
,
البته چهره علیخانی نیز می‌توانست برای شخصیت متقلب و دوروی «نیما» مناسب باشد. بنابراین از لحاظ سن و چهره، احسان علیخانی انتخاب بی‌ربطی برای نقش این آقازاده نبوده، اما با توجه به تجربه و توانایی امیر آقایی در بازیگری، او برای این نقش انتخاب مناسبی بوده
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه