اخبار داغ

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان:

راه‌اندازی کاروان‌های شادی همزمان با عید غدیر در لرستان

راه‌اندازی کاروان‌های شادی همزمان با عید غدیر در لرستان
حجت الاسلام طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: همزمان با روز عید غدیر کاروان های شادی در مرکز استان و چند شهرستان راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به دهه ولایت و عید غدیر اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا اجرای برنامه های دهه ولایت متفاوت از هر سال برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در روز عید غدیر کاروان های شادی در خرم آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز راه اندازی می شود که مولودی خوانی و برنامه هایی را اجرا می کنند.

,

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: هر کاروان در چند نقطه برنامه اجرا می کند و علاوه بر این در امامزاده هایی که امکان اجرای برنامه را دارند، برنامه روز عید غدیر اجرا می شود.

,

حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: با توجه به این که برای جلوگیری از شیوع کرونا، تجمعات ممنوع است، در ۱۰ امامزاده های استان که شرایط مناسبی دارند جشن روز عید غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی گفت: همزمان با دهه ولایت مسابقه «در امتداد غدیر» در فضای مجازی درحال برگزاری است و علاقمندان می توانند از طریق فضای مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

,

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: در شهرستان هایی که امکان برگزاری جشن عید غدیر به دلیل شیوع کرونا وجود ندارد، برنامه ها از طریق فضای مجازی اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه