اخبار داغ

فرماندار جویبار اعلام کرد

تشدید بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی و اماکن عمومی برای کنترل کرونا

تشدید بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی و اماکن عمومی برای کنترل کرونا
علی اسد گفت:به جهت شرایط کرونایی و وضعیت قرمز، بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی و اماکن عمومی در جویبار تشدید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید علی اسد عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جویبار عنوان کرد: به جهت شرایط کرونایی و وضعیت قرمز شهرستان جویبار پذیرای مهمان خارجی و غیر بومی در ایام محرم نخواهد بود.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در روز عید سعید قربان اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما برای مراسمات عید غدیر خم و ایام محرم به جهت حفظ توامان جان و آیین مردم درعمل تابع  تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و اقدام خواهیم کرد.

این مسئول از تمامی هیئت های مذهبی، روحانیون مساجد و تکایا خواست با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی وانجام هم اندیشی در دو بخش مرکزی و گیل خواران به صورت جداگانه و رعایت پروتکل بهداشتی جهت برگزاری مراسم ماه محرم ( دهه محرم ) شامل دسته روی، نذورات، اطعام دهی، امور وقفی، ذبح نزورات، روضه خوانی تصمیم گیری و اطلاع رسانی کنند.

اسد تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی و نظارتی در شهرستان، پیگیری ها و نظارت ها از واحد های صنفی و اماکن عمومی را به شکلی سخت‌گیرانه تر و با حساسیت بیشتری اعمال کنند.

وی درخصوص تعطیلی بعضی از مشاغل گفت: مشاغل با آسیب زیاد و باشگاه‌های ورزشی کما فی السابق تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

فرماندار جویبار از دستگاه‌های متولی خواست با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل تابلوهای روان و استند و بنرهای تبلیغاتی در شهرستان اقدام و همچنین وضعیت بانک ها، پمپ بنزین، نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها نظارت جدی تر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برخورد جدی تر صورت گیرد

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه