اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا:

مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند
سیاوش مسلمی گفت: ما مسئولین امروز نسبت به مردم وظیفه داریم که درد آنها را بشنویم و مشکلات آنها را بشناسیم و در جهت رفع آن تمام توان خود را به خدمت بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیاوش مسلمی عصر امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه در سالن 9 دی سپاه میاندورود، اظهار کرد: ما مسئولین امروز نسبت به مردم وظیفه داریم که درد آنها را بشنویم و مشکلات آنها را بشناسیم و در جهت رفع آن تمام توان خود را به خدمت بگیریم.
 
وی با بیان اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه باعث خشنودی رهبری شد، بیان کرد: در لبیک به فرمایش رهبری مرحله دوم کمک مومنانه را در استان شاهد هستیم.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه این روحیه خدمت و خیرات برای نیازمندان به طوری گسترده است که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه مردم و مسئولین استان دست به دست هم برای کمک به جبهه تلاش کردند و امروز هم این هم‌آوایی و هم‌گرایی وجود دارد.
 
مسلمی تصریح کرد: کارخانه‌ها و نهادهای انقلابی در کنار گروه‌های جهادی قرار گرفتند تا بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

این مسئول با اشاره به راهپیایی اربعین  و نذورات مردمی خاطرنشان کرد: امسال به واسطه شرایط کرونایی شاید  امکان پیاده روی بزرگ اربعین نباشد، در همین راستا جلسه‌ای با موکب داران برگزار شد  تا مردم نذورات خود را به صورت نیت عام در اختیار موکب‌ها قرار بدهند تا در  قالب کمک‌های مومنانه به دست نیازمندان برسد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه از برنامه‌های متنوع فرهنگی در  نهضت کمک مومنانه هم خبر داد و افزود: کمیته‌های مختلفی برای اجرای نهضت کمک‌های مومنانه تشکیل شد که یکی از آن کمیته‌ها، فرهنکی است میباشد. تولید محتوا و محصولات فرهنگی برای تشویق، ترغیب و مشارکت مردمی در دست اجرا است.

مسلمی با تصریح بر اینکه دشمن در فضای مجازی سعی در ناامید کردن  مردم دارد، خاطرنشان کرد:‌کیمته‌های فرهنگی با برنامه‌های متنوع فرهنگی  و آگاهی مردم  نقشه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز با بیان اینکه مردم میاندورود در تمام حوادث در میدان حضور دارند، افزود: مردم کم نگذاشتند و همیشه گوش به فرمان رهبری بودند.
 
محمدنسب گفت: حضور مسئولان باعث دلگرمی مردم است تا کمک بیشتری داشته باشند.
 
در پایان این مراسم با اعلام فرمانده سپاه کربلا مازندران مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با رمز "یا علی ابن ابیطالب" در مازندران آغاز شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه