اخبار داغ

با حضور 450 کارگر بسیجی؛

کارگران سیمان کردستان با شیفت ایثار به رزمایش کمک مومنانه پیوستند + تصاویر

کارگران سیمان کردستان با شیفت ایثار به رزمایش کمک مومنانه پیوستند + تصاویر
تعدادی از کارگران سیمان کردستان امروز با انجام کارهای خدماتی در پوشش شیفت ایثار به رزمایش کمک مومنانه پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تنها مربوط به هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز در حالیکه کشور ما همانند سایر کشورهای جهان گرفتار ویروس کرونا شده است ، موج همدلی و ایثار را می توان مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

درست است در طول 5 ماه گذشته بعلت ویروس کرونا خیلی از واحدهای تولیدی تعطیل و کارگران آن بیکار شدند، اما کارگران واحدهای تولیدی بزرگ با انجام اضافه کاری بدون دستمزد با عنوان "شیفت ایثار" یا کمک به جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها، ایمنی و بهداشت در مراکز کار و تولید سراسر کشور نشان‌ می‌دهند که همچون دوران دفاع مقدس در صف نخست خدمت به مردم و کمک به میهن حضور دارند.

,

 

,

امروز صبح با حضور جمعی از مسوولان شهرستان بیجار رزمایش شیفت ایثار در بزرگترین واحد تولیدی کردستان برگزار شد.

,

 

,

, ,

 

,

خراطی مدیر کارخانه سیمان کردستان در این رزمایش با بیان اینکه تا کنون دو مرحله رزمایش شیفت ایثار در کارخانه سیمان کردستان برگزار شده است ، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سیمان کردستان با تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی به کمک افراد آسیب دیده از این ویروس آمد.

,

 

,

وی گفت: شیفت ایثار  با اهداف مداومت کاری بدون دستمزد، جمع آوری زباله و نظافت محوطه، جمع‌آوری و کندن علف‌های هرز و خشک شده برای جلوگیری از افروخته شدن آتش، کمک داوطلبانه کارگران واحدهای تولیدی نیمه فعال جهت احیای کارخانه، جبران عقب‌ماندگی تولید و تسریع در فرایند انجام کار خدماتی اجرا شده است.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه بیجار در ادامه ضمن قدردانی از زحمات کارگران و مدیریت سیمان کردستان در کمک به محرومین افزود: کارخانه سیمان کردستان با تهیه مواد اولیه نقش مهمی در ساخت خانه محرومین در روستاهای بیجار دارد.

,

 

,

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون یک هزار ساعت نفر ایثار در کارخانه سیمان کردستان با حضور 450 کارگر بسیجی برگزار شده است.

,

 

,

میرآقایی هدف از برگزاری این مانور احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت عنوان کرد و بیان داشت: شاید خدمات کارگران بسیجی در شیفت ایثار ناچیز باشد، اما چون به صورت داوطلبانه و برای رضای خدا و در راستای احیای فرهنگ اسلامی ایثار و از خودگذشتگی است، قطعاً موثر خواهد بود.

,

 

,

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: در طی دو مرحله گذشته از محل شیفت ایثار 143 بسته معیشتی به ارزش 400 میلیون ریال در راستای کمک های مومنانه بین نیازمندان شهر بیجار توزیع شده است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه