اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

اضافه شدن کهگیلویه و چرام به شهرستان های با وضعیت قرمز کرونا

اضافه شدن کهگیلویه و چرام به شهرستان های با وضعیت قرمز کرونا
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم بیشتر به رفتارهای مراقبتی در مقابله با کرونا توجه کنند از اضافه شدن کهگیلویه و چرام به شهرستان های با وضعیت قرمز خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست ستاد استانی کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با فوت یک بیمار ۶۵ ساله مبتلا به این ویروس در استان شمار جانباختگان ناشی از این بیماری به ۵۹ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


 یزدان پناه افزود: بیشترین موارد ابتلا به این ویروس به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران بوده است.

,
,



وی شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان را ۱۷۲ و بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۱۵ مورد اعلام و اضافه کرد: تاکنون ۲۸۷۵ بیمار کرونایی استان بهبودی کامل پیدا کردند.

,
,
,


به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شهرستان‌های کهگیلویه و چرام نیز از دیروز به جمع شهرستان‌های با وضعیت قرمز اضافه شدند.

,
,



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با بررسی وضعیت بیماران بستری و فوتی در کل کشور، در می‌یابیم که سن بیماران بستری و فوتی پایین‌تر آمده و افراد، بدحال‌تر از گذشته به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

,
,
,


 یزدان پناه افزود: مردم باید بیش از پیش بر رفتار‌های پیشگیرانه خود بیفزایند و تمهیدات جدی تری برای جلوگیری از گسترش این بیماری اتخاذ کنند تا خدای ناکرده، سلامتشان به خطر نیفتد.

,
,



وی گفت: استفاده از ماسک، شرکت نکردن در تجمعات و مراکز پر تردد، لغو سفر‌های غیر ضرور و رعایت فاصله گذاری فیزیکی از توصیه‌های روزانه ما به مردم شریف استان است.

,
,
,


نماینده راهداری  و حمل و نقل جاده ای  در این نشست با تاکید بر اینکه در پایانه ها ماسک و پروتکل ها را کنترل می شود ابراز داشت :راه اندازی وب کیوسک در پایانه شهید قرنی یاسوج از امروز به صورت آزمایشی کار خود را شروع کرد.

,
,



وی افزود: تلاش داریم به جهت سلامتی مسافران و رانندگان فروس بلیط ها به صورت اینترنتی باشد.


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان  نیز گفت: بیش از ۱۰۰ اکیپ در کل استان در راستای بررسی  تخلفات و پروتکل هاداشتیم که  ۷۰۳ مورد بازرسی با ۳۶۷ تخلف شناسایی شد و ۷۲ مورد پلمپ شد.

وی نیاز به بازرسی ها از ساعت 11 ظهر تا 18 عصر را ضروری ارزیابی کرد و ابراز داشت : افزایش قیمت بالاتر از قیمت مصوب سبب نارضایتی مردم شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

شهردار یاسوج گفت: بیش از دو سوم شهروندان از ماسک استفاده نمی کنند

,
 
,
مقدم گفت: اصحاب رسانه می توانند با حمایت از کمپین ماسک من از  تو و ماسک تو از من  مرا محافظ می کند راحمات و  دنبال کنند.
,
 
,
 
,
وی افزود: در جمعه بازار مردم پروتکل ها را رعایت نمی کنند، برخی از عدم رعایت پروتکل ها حق الناس محسوب می شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه