اخبار داغ

مجازات اشرار مطالبه مردم؛

سرانجام پس از سه سال قاتل شهید "شاه‌سنایی" بامداد امروز اعدام شد

سرانجام پس از سه سال قاتل شهید "شاه‌سنایی" بامداد امروز اعدام شد
صبح امروز حکم شرور مسلح «مصطفی فتل»، قاتل شهید مدافع امنیت که به اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز حکم شرور مسلح «مصطفی فتل»، قاتل شهید مدافع امنیت که به اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نهم مهرماه 1397 هم محمدرضا توکلی دادستان عمومی و انقلاب نجف‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرده بود: این شخص به سرویس‌های جاسوسی بیگانه هم متصل بود و با برنامه و هدف برنامه‌ریزی‌شده اقدام به این عمل کرده است. 
,
 
,
توکلی با تصریح به اینکه قاتل یک مجرم آموزش‌دیده است ، عنوان کرده بود: این شخص با اسلحه ساچمه شکاری تیراندازی کرده است، پوشش خاص قاتل در آن شب تأیید شده است و شهود هم شهادت دادند که قاتل در قالب پوشش خاص اقدام به عمل کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به عناوین  اتهامات واردشده به قاتل گفته بود: در حال حاضر این شخص با اتهاماتی روبه‌روست مانند محاربه از باب اینکه دست به اسلحه برده و ایجاد رعب و وحشت کرده و افساد فی الارض از باب اینکه با دست به اسلحه بردن منتهی تعرض به نفوس مردم شده و متعاقب آن یک اتهام قتل عمد هم به او تفهیم شده است و در کنارش ایراد ضرب و جرح عمدی به سایر مأموران و افراد نیروهای مستقر در محل بوده است.
,
 
,
 
,
نهم اسفندماه 1397 هم قاضی مرادعلی نجف پور رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان در جمع خبرنگاران پیرامون پرونده متهم به قتل شهید شاهسنایی اظهار کرده بود در چهارمین و آخرین جلسه رسیدگی به پرونده قتل پاسدار شهید سجاد شاهسنایی، پس از استماع اظهارات اولیای دم، وکیل مدافع و فرد متهم به قتل این شهید و بررسی تمام جهات رأی صادره دادگاه تا یک هفته دیگر اعلام می‌شود
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه