اخبار داغ

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

بسیاری از اقلام لبنی مشمول قیمت‌گذاری نیستند/ شیر خام در درب دامداری 2900 تومان است

بسیاری از اقلام لبنی مشمول قیمت‌گذاری نیستند/ شیر خام در درب دامداری 2900 تومان است
مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان در مورد نظارت بر قیمت محصولات لبنی گفت: نظارت‌ها انجام می‌شود و در حال حاضر قیمت شیر در درب دامداری‌ها 2 هزار و 900 تومان تعیین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزاش قیمت شیر اظهار کرد: افزایش قیمت شیر در یک مرحله انجام شده و دولت نیز این افزایش را تایید کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: قیمت شیر خام به صورت قانونی افزایش یافته که در درب دامداری هر کیلوگرم 2 هزار و 900 تومان است.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه به تبع آن قیمت برخی از محصولاتی که مشمول افزایش قیمت هستند بالا رفته است عنوان کرد: شیر نایلونی و بطری و همچنین پنیر و دو نوع ماست مشمول قیمت گذاری هستند که قیمت آنها از طریق سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان تعیین شده است.

,

وی عنوان کرد: افزایش قیمت این محصولات متفاوت بوده و از 22 تا 25 درصد افزایش قیمت داده شده است مانند شیر نایلونی از 3 هزار و 200 تومان تا 4 هزار تومان تعیین شده است.

,

مسلمی با بیان اینکه سایر اقلام لبنی مشمول قیمت گذاری دولتی نیستند افزود: واحد تولیدی با توجه به وضعیت موجود می‌تواند قیمت را تغییر داده و اگر شکایتی باشد و یا افزایش غیرمتعارفی را شاهد باشیم ورود خواهیم کرد.

,

وی عنوان کرد: اگر در این اقلام افزایش 100 درصدی یا دو برابری را شاهد باشیم به این موضوع ورود می‌کنیم.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: هر از چند گاهی نیز واحدهای تولیدی خارج از استان ماست‌های ویژه‌ای مانند چکیده‌ای و غیره را در بازار توزیع می‌کنند که مشمول قیمت گذاری نیستند.

,

وی در نظارت بر قیمت صنایع بستی گفت: بستی مشمول قیمت گذاری نیست و صنایع تولیدی بستی قیمت‌ها را براساس شرایط روز تعیین می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه