اخبار داغ

ابهام در سرنوشت نیمکت استقلال؛

سرنوشت فرهاد در گرو سهمیه و برد سپاهان/ مجیدی برف زمستان را خواهد دید؟

سرنوشت فرهاد در گرو سهمیه و برد سپاهان/ مجیدی برف زمستان را خواهد دید؟
استقلال به‌جایی رسیده که همه‌چیز به خودش بستگی دارد و تیم دیگری برای آینده‌اش تصمیم‌گیرنده نیس،. آبی‌ها می‌توانند سند تمدید قرارداد مربی جوان خود را با قهرمانی در جام حذفی امضا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از جدایی تراژیک آندره‌آ استراماچونی از استقلال و التهاب شدید روی سکوهای استادیوم آزادی، تغییرات مهمی در کادرفنی و مدیریتی استقلال رخ داد که سیل عظیمی از اتفاقات جدید را برای این باشگاه بزرگ رقم زد. سلسله تغییرات از کادرفنی باشگاه استقلال و کادر مدیریتی و هیئت‌مدیره این باشگاه آغاز شد تا آبی‌ها بتوانند با بحران دوران پسا استرا کنار بیایند و خود را در کورس رقابت برای قهرمانی حفظ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با توجه به شرایط مالی باشگاه استقلال و ذیق وقت این تیم حین برگزاری بازی‌های لیگ برتر، تنها گزینه دردسترس و آزاد برای آبی‌ها فرهاد مجیدی بود؛ فرهادی که فصل قبل و پس از اخراج وینفرد شفر، چند بازی را روی نیمکت آبی‌ها نشست و پس از جدایی استراماچونی، از تیم امید به عرشه کشتی مغروق آبی‌ها نقل مکان کرد.

,

تغییرات در ساختار باشگاه استقلال اما به همین‌جا محدود نشد و مدیر تقریباً نامحبوب آبی‌ها یعنی امیرحسین فتحی از ریاست باشگاه استقلال برکنار و بلافاصله به مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب گماشته شد تا کرسی حساس مدیریت ساختمان خیابان علامه به احمد سعادتمند برسد و وی درحالی مهم‌ترین موقعیت شغلی تاریخ کاری‌اش را آغاز کرد که رابطه چندان خوبی با سرمربی جوان آبی‌ها نداشت و حتی چند هفته قبل نیز در جلسه هیئت‌مدیره باشگاه درمورد پایان همکاری با فرهاد و سپردن سکان هدایت تیم استقلال به افراد دیگر نیز صحبت شد، اما بنا به مصلحت‌اندیشی‌ها تصمیم نهایی براین شد تا به فرهاد مجیدی تا انتهای لیگ نوزدهم زمان داده شود و بعد درمورد آینده وی در استقلال تصمیم‌گیری شود.

,

مجیدی با توجه به نتایج عموماً غیرقابل‌قبول در ابتدای روزهای سرمربی‌گری‌اش و همچنین پس از ازدست دادن شانس قهرمانی در لیگ، تقریبا اعتماد هیئت‌مدیره و شخص سعادتمند را از دست داد تا آینده‌اش با لباس آبی نامعلوم‌تر از همیشه به‌نظر برسد. حمایت تلویحی کادر مدیریتی باشگاه اما باعث شد تا آبی‌ها در بازی‌های حساس اخیر نتایج معقول و مناسبی بگیرند و تیم استقلال را در جدول رده‌بندی تا رتبه دوم نیز بالا بکشند.

,

برد استقلال مقابل پارس جنوبی و پیروزی بسیار مهم آبی‌ها در برابر سپاهان مدعی نیز مزید بر علت شد تا پس از تساوی برابر تراکتور و نساجی، آبی‌ها بالاخره به رده دوم برسند و از شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی و حضور در لیگ قهرمانان سال آینده برخوردار باشند.

,

حالا دیگر همه‌چیز به بازیکنان و سرمربی جوان آبی‌ها بستگی دارد و سرنوشت استقلال را دیگران تعیین نمی‌کنند. فرهاد مجیدی با پیروزی در دیدارهای باقی‌مانده از فصل جاری می‌تواند مستقیم و مقتدر به آسیا صعود کند و همچنین با شکست دادن سپاهان در وهله اول جام حذفی و سپس صعود به فینال و قهرمانی در این جام، حکم تمدید قرارداد خود برای حداقل یک فصل آینده را امضا کند. کادر مدیریتی استقلال در عین حال که سخت مشغول پرونده‌های مالی و اقتصادی‌ست، نگرانی مهمی درمورد فصل بعد و سرمربی آتی استقلالی‌ها دارد و اگر مجیدی بتواند خودش را در دیدارهای حساس پیش‌رو ثابت کند، قطعاً او نفر اول کادرفنی آبی‌ها خواهد بود.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه