اخبار داغ

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد:

اختصاص دستمزد 3هزار نفر ساعت «شیفت ایثار» کارگران یزد به کمک مومنانه

اختصاص دستمزد 3هزار نفر ساعت «شیفت ایثار» کارگران یزد به کمک مومنانه
مهدی ابویی گفت: تنها در 14 مرداد ماه با همت کارگران بسیجی و خیر استان یزد و همکاری پایگاه های بسیج کارگری 3هزار نفر ساعت در طرح شیفت ایثار مشارکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی ابویی رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با جشن دست های یاری گر در استان یزد اظهار کرد:طرح شیفت ایثار روز 14 مرداد ماه برای جمع آوری کمک های مومنانه جامعه کارگری و کارفرمایی اختصاص یافته است که در همین راستا کارگران با حضور در این طرح و انجام چند ساعت اضافه کاری، دستمزد آن را به نیازمندان و کارگران متضرر از ویروس کرونا اهدا می کنند که حتی با حضور در این طرح به جهت جهش تولید هم کمک شایانی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

, ,

ابویی با بیان اینکه با استقبال خوب جامعه کارگری استان یزد از طرح شیفت ایثار در سال های گذشته افزود: امسال هم با همت کارگران بسیجی و خیر استان یزد و همکاری پایگاه های بسیج کارگری 3هزار نفر ساعت تنها در یک روز در این طرح مشارکت کردند.

,

رئیس بسیج کارگران  و کارخانجات استان یزد با اشاره به تلاش کارفرمایان برای برگزاری هر چه بهتر رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد: جشن کارفرمایان استان دست های یاری گر نیز با تهیه 2هزار بسته معیشتی به ارزش 6میلیارد ریال، به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای ادامه کمک های مومنانه لبیک گفتند که بین نیازمندان توزیع می شود.

,

, ,

گفتنی است روز 14 مرداد ماه همزمان با برگزاری این طرح، معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر، رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان و مسئولان سپاه ناحیه میبد ضمن بازدید و از برخی کارخانجات پیشرو در زمینه کمک مومنانه و شیفت ایثار از کارگران و کارفرمایان این صنایع تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه