اخبار داغ

بازیکن سابق تیم‌های نفت آبادان و سایپا:

رزمایش کمک مومنانه در دنیا بی‌نظیر است/ تداوم کمک به نیازمندان در ماه محرم

رزمایش کمک مومنانه در دنیا بی‌نظیر است/ تداوم کمک به نیازمندان در ماه محرم
کورش قپانوری گفت: جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برای نیازمندان یکی از حرکت‌های بزرگ این روزهای مردم ایران است که در دنیا نظیر ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کورش قپانوری، مربی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: در این روزهای کرونایی یکی از کارهای ماندگار و مهم برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در سراسر کشور است که نشان‌دهنده حس همدلی و مشارکت در بین مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: به نظر من این اقدام یک کار بزرگ و یک تاکتیک مؤثر در مقابل دشمنانی است که ما را تحریم کرده‌اند ولی مردم ما نشان داده‌اند که با همکاری بر هر مشکلی پیروز می‌شوند.

,

این مربی فوتبال نهاوند ادامه داد: کمک‌های مومنانه یکی از حرکت‌های مردمی و ماندگار این روزهای مردم ایران است که در دنیا بی‌مانند و بی‌نظیر است.

,

سخنان رهبر انقلاب برای عبور از سختی‌ها گره‌گشا است

, سخنان رهبر انقلاب برای عبور از سختی‌ها گره‌گشا است, سخنان رهبر انقلاب برای عبور از سختی‌ها گره‌گشا است,

قپانوری با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش کمک مومنانه افزود: وقتی مقام معظم رهبری اعلام کردند مردم با کمک‌های مومنانه خود نیازمندان را در این شرایط بحرانی یاری رسانند و مردم هم تلاش بسیاری در این زمینه کردند این موقع است که متوجه می‌شویم داشتن یک رهبر فرزانه چه اندازه در رفع مشکلات و گرفتاری‌ها مهم است.

,

وی گفت: سخنان رهبر انقلاب برای عبور از سختی‌ها همواره گره‌گشا بوده است و در این وضعیت سخت کرونایی هم همه باید در عید غدیر و ماه محرم به کمک فقرا و نیازمندان بشتابیم.

,

بازیکن سابق تیم‌های نفت آبادان و سایپا با اشاره به ‌ضرورت تداوم کمک‌های مومنانه اظهار داشت: استمرار داشتن این کمک‌ها در این روزهای سخت ضروری است چون بسیاری از مشاغل کساد شده‌اند و نیاز به حمایت دارند.

,

خیرین وارد میدان کمک مومنانه شوند

, خیرین وارد میدان کمک مومنانه شوند, خیرین وارد میدان کمک مومنانه شوند,

این مربی فوتبال نهاوند با بیان اینکه خوشحالیم که مردم در کنار گروه‌های مختلف یک‌بار دیگر وارد میدان شده‌اند، ادامه داد: از همه خیرین تقاضا دارم که در این میدان با قدم‌های استوار وارد شوند و کمک‌های مومنانه خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند چون واقعاً امروز مستمندان جامعه منتظر یاری هم‌وطنان خود هستند.

,

قپانوری با بیان اینکه این کمک‌های مومنانه باید تا پایان کرونا در سطح کشور ادامه داشته باشد، گفت: خیرین و مردم عزیز باید همت کنند تا خانواده‌ای در این روزهای بد اقتصادی گرسنه نباشد و در ایام عید غدیر باید رکورد جمع‌آوری کمک‌های مومنانه شکسته شود.

,

فوتبالیست سابق لیگ آزادگان گفت: ماه محرم و یاد امام حسین (ع) و شهدای کربلا برای همه مردم ایران اسلامی از معنویت و حال و هوایی خاص برخوردار است و با توجه به شرایط امسال باید در ایام محرم هم رزمایش کمک‌های مومنانه را تداوم ببخشیم و نذورات خود را به‌صورت کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه