اخبار داغ

نماینده کهگیلویه و بویراحمد:

عدم وابستگی ایران باعث عصبانیت کشورهای طماع و زیاده‌خواه دنیا شده است/ برخی افراد فریب‌ بازی‌های رسانه‌ای دشمن را می‌خورند

عدم وابستگی ایران باعث عصبانیت کشورهای طماع و زیاده‌خواه دنیا شده است/ برخی افراد فریب‌ بازی‌های رسانه‌ای دشمن را می‌خورند
محمد موحد با تاکید بر این که عدم وابستگی ما به دیگران باعث عصبانیت کشورهای طماع و زیاده خواه دنیا شده است بیان کرد: مایه تاسف و تعجب است که برخی از افراد فریب این بازی های رسانه ای دشمن را می خورند و عنوان می کنند که با اجرای قراردادی خاص بخشی از کشور واگذار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در عید قربان گفت: در نظام جمهوری اسلامی اصل و اساس عزت ملی و دفاع همه جانبه از منافع کشور و ملت است که در هر قرادادی باید دقت لازم به عمل بیاید و منافع ملی ما در آن محقق شود و در هیچ زمینه ای که قراردادی از منافع ملی عدول کند نباید وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

موحد گفت: در سیاست ملی  و منطقه ای نیز آن چه مهم است تعامل و یارگیری از بین کشورهایی است که می توانند در بزنگاه ها و اتفاقات مختلف و متفاوت در کنار کشور ما باشد و این یک سیاست و استراتژی است که رهبر فرزانه ما در زمان های مختلف به آن اشاره فرمودند.

,
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب گفت: رهبرمعظم بارها فرمودند معنای تعامل با کشورهای دوست،  وابستگی نیست و ممکن است در مقطعی ضرورتی ایجاد کند که برای منافع کشور با بسیاری از کشورهایی که سر عناد با کشور ما را ندارد و امکان تامین منافع کشور وجود دارد  همراهی و هم گرایی داشته باشد.
,

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام و ملت ما در طول دوران حیات خود بخصوص در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که حتی اگر تمام دنیا هم بر علیه ما باشند می تواند راست قامت باشد.

,

موحد تحرکات اقتصادی اخیر ایران را عامل عصبانیت غرب خواند و گفت:  اتفاقا همین عدم وابستگی ما به دیگران باعث عصبانیت کشورهای طماع و زیاده خواه دنیا شده و امروز هم می بینم که در ارتباط با کشورهایی که منافع ملی ما موجب برقراری قراردادهایی با آن ها می شود به طرق مختلف  ابهاماتی را در مورد آن قراردادها برای عموم مردم ایجاد کردند که  برخی ها نیز آن ها را باور می کنند.

,

وی اضافه کرد: مایه تاسف و تعجب  است که برخی از افراد فریب این بازی های رسانه ای دشمن را می خورند و عنوان می کنند که با اجرای قراردادی خاص بخشی از کشور واگذار شده است. مگر ممکن است که با چنین رهبر فرزانه ای  و حاکمیت نظام اسلامی چنین اتفاقی رقم بخورد.

,

محمد موحد گفت: آنچه در این حرکت ملاک و معیار ماست رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که با یک دید و افق بسیار بلند و عمیقی مسائل را تبیین و برای همگان عنوان می کنند و عنایت ایشان در این زمینه شامل مسئولان بوده و خواهد بود.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه