اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری:

کرونا جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان را 53 درصد کاهش داد

کرونا جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان را 53 درصد کاهش داد
تیمور باقری از کاهش 53 درصدی جابجایی مسافر در این استان در چهار ماهه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: 462 هزار و 887 نفر مسافر در این مدت در قالب 54 هزار و 521 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش 53 درصدی در جابجایی مسافر و 45 درصدی در تعداد سفر داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود، 62 درصد سفرهای ثبت شده این مدت به مقاصد درون استانی و 38 درصد به مقصد برون استانی انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری فعال در استان به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها از طریق سامانه های تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به ادارات تابعه این اداره کل و یا دفاتر نظارت پایانه های مسافری اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

باقری تاکید کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرکت ها و موسسات مسافربری لازم است ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به ضدعفونی وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای قبل از حرکت و همچنین الزام پرسنل، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 3 پایانه مسافری، 3 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها، 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان، 3 هزار و 374 راننده مسافری ، 770 دستگاه ناوگان اتوبوسی، 977 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 732 دستگاه ناوگان سواری در حوزه عملکرد این اداره کل به هم وطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه