اخبار داغ

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل با رئیس فدراسیون قایقرانی

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل با رئیس فدراسیون قایقرانی
سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور در برج قایقرانی دریاچه آزادی با علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور در برج قایقرانی دریاچه آزادی با علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کرد. در این دیدار دو طرف در خصوص فعالیت بیشتر قایقرانی در اردبیل بحث و تبادل نظر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه اردبیل در چند سال گذشته فعالیت‌های خوبی در قایقرانی داشته است گفت: خوشبختانه اردبیل در سال گذشته هم میزبان اردوی تیم ملی ما بود و هم مسابقات المپیاد را در بخش آبهای آرام میزبانی کرده است.

,

علیرضا سهرابیان ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌های فعالیت از جمله دریاچه شورابیل، امید داریم که شاهد گسترش و توسعه قایقرانی در سطح استان اردبیل باشیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز ضمن اعلام آمادگی در خصوص حمایت از قایقرانی در این استان بیان کرد: پتانسیل خوبی هم از لحاظ جوانان مستعد و هم ظرفیت‌های آبی در سراسر استان وجود دارد و برنامه ما نیز این است که از این پتانسیل به بهترین نحو استفاده کنیم.

,

سجاد انوشیروانی ادامه داد: آمادگی میزبانی از رویدادهای قایقرانی را در استان داریم و هیات قایقرانی جزو هیات‌های فعال ما است و از برنامه‌های آن کاملا حمایت می‌کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه