اخبار داغ

معاون سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از امروز در زنجان آغاز می‌شود

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از امروز در زنجان آغاز می‌شود
عباس بابایی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه امروز در زنجان آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: فاز نخست مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از امروز در زنجان آغاز به کار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌های استان از ساعت 15 تا 18 در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: این رزمایش در زنجان در جوار مزار شهدای گمنام در مجموعه ورزشی امام علی (ع) در فضای رو باز برگزار می‌شود.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: این مرحله از رزمایش نیز به همت پایگاه‌های بسیج استان زنجان و به منظور کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا برگزار می‌شود.
,
 
,
بابایی افزود: در این مرحله اولویت توزیع بسته‌های معیشتی با افرادی که در مرحله نخست این بسته‌ها را دریافت نکرده‌اند و سپس نیازمندان واقعی این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در مرحله گذشته با همت بسیجیان و مردم بسته‌های معیشتی در بین 30 هزار خانوار محروم و صدمه دیده از بیماری کرونا توزیع شد، افزود: این افراد از سوی پایگاه‌های بسیج شناسایی و کمک رسانی به آنها انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: این مرحله در سه فاز اجرایی می‌شود که فاز نخست آن امروز بوده و فاز بعدی در دهه اول ماه محرم و فاز آخر در دهه آخر ماه صفر اجرایی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه