اخبار داغ

نائب قهرمان جودوی جهان:

خدمت به مردم افتخار است/ هدایت نذرهای ماه محرم به سمت کمک مومنانه

خدمت به مردم افتخار است/ هدایت نذرهای ماه محرم به سمت کمک مومنانه
مسعود حسن‌زاده گفت: به نظر من بهترین راه برون رفت از شرایط کنونی شرکت در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه است چرا که می‌توان از ظرفیت نذورات بجای برخی مراسم‌ها در بحث کمک مومنانه در ماه محرم استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود حسن‌زاده ملی پوش جودو و جوجیتسو و نائب قهرمان جهان که در حال حاضر دبیر هیات کاراته مازندران است در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه مردم ما باید مستقل بوده و خودشان به فکر خودشان باشند، اظهار کرد: شرکت در رزمایش کمک مومنانه اطاعت از رهبری است که همیشه در اولویتم قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب گسترده‌تر و فراتر از درک ما است، تصریح کرد: همه ما مشاهده کردیم که در اوج کرونا مردم چقدر مشکل داشتند تا اینکه فرمایشات رهبری در خصوص برگزاری رزمایش کمک مومنانه باعث شد بسیاری از چالش‌ها برطرف شود، با انجام این حرکت بسیاری از مشاغل و مردم سرپا ماندند و تاثیرات فراوان داشت.
 
این ملی پوش مازندرانی خاطرنشان کرد: به نظرم بهترین راه برون رفت از شرایط کنونی شرکت در مرحله دوم رزمایش است چرا که می‌توان از ظرفیت نذورات بجای برخی مراسم‌ها در بحث کمک مومنانه در ماه محرم استفاده کرد.
 
حسن‌زاده افزود: فرهنگ نذر در بسیاری از کشورها جایی ندارد ولی در کشور ما در دوران چهل ساله انقلاب بسیار زیاد قابل مشاهده است.
 
وی  با بیان اینکه صبوری مردم کشورم را در شرایط سخت اقتصادی در هیچ جای دنیا ندیدم، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا نه چنین رهنمودهایی و نه چنین مردمی نمی‌توان یافت که به یکدیگر کمک می‌کنند و دائمی و همیشگی به‌صورت منسجم ادامه دارد.
 
حسن‌زاده تاکید کرد: دشمنان ما با تمام ابزارش حداکثر توانش را گذاشته تا صبر را از مردم ما بگیرد، ولی مردم ما روی پای خودشان ایستادند و به هیچ کشوری وابسته نخواهیم بود.
 
نائب قهرمان جودوی جهان با بیان اینکه برای من به‌عنوان عضو کوچکی از این مردم خدمت به آنها افتخار است، خاطرنشان کرد: مردم ما خودجوش و مردمی وارد عمل شدند، خودشان کار را پیش می‌برند و انتظاری از کسی ندارند و کسانی که در بحث حمایت از مردم وارد عمل نشوند خودشان آسیب خواهند دید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه