اخبار داغ

آنچه که در اولین روز از رزمایش شیفت ایثار هرمزگان گذشت؛

اهداء ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ میلیارد تومان کمک‌هزینه خرید تجهیزات پزشکی به نیازمندان

اهداء ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ میلیارد تومان کمک‌هزینه خرید تجهیزات پزشکی به نیازمندان
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات بسیج هرمزگان گفت: مرحله دوم رزمایش شیفت ایثار و دست یاریگر آغاز شده است که در اولین روز آن ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ میلیارد تومان کمک هزینه خرید تجهیزات پزشکی ودرمانی به نیازمندان اهدا شد، در این رزمایش کارکنان و کارگران کارخانجات و ادارات ساعاتی از حقوق خود را صرف کمک های مومنانه به محرومین می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با طرح یاریگر مدیران و کارفرمایان و شیفت ایثار کارگران و با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ومسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ومدیرکل کار وامور اجتماعی و همراهی مدیران، کارفرمایان و کارگران صنایع و کارخانجات برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در همین رابطه امیرارسلان شهبازی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان درگفت و گو با هرمز اظهار کرد : همزمان در سراسر کشور سازمان بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان با هدف توجه به قشر آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا و کارگر، مرحله دوم کمک های مومنانه، شیفت ایثار ودست یاریگر را آغاز کرده است.

,

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: این رزمایش از ۱۴ مرداد آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و کارکنان و کارگران کارخانجات و ادارات ساعاتی از حقوق خود را صرف کمک های مومنانه به محرومین و نیازمندان می کنند.

,

شهبازی با تاکید بر اینکه تمام هزینه های شیفت ایثار درمسیر کمک مومنانه به اقشار محروم وکارگر صرف خواهد شد، ادامه داد: در اولین روز از این رزمایش ۵۰۰ بسته معیشتی ودویست کیلو گوشت با مشارکت بسیج ادارات وکارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پالایشگاه نفت بندرعباس بین نیازمندان توزیع شد.

,

وی تصریح کرد: با برگزاری شیفت ایثار در پالایشگاه ستاره خلیج فارس ۵۰۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزارتومان را بین نیازمندان توزیع شد ۷ میلیارد تومان کمک هزینه خرید تجهیزات پزشکی ودرمانی مورد نیاز استان و دستگاه ضدعفونی کننده توسط مهندسین جوان این پالایشگاه ساخته شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه