اخبار داغ

فردا توسط رئیس جمهور صورت می گیرد؛

افتتاح ۳ طرح بزرگ پتروشیمی

افتتاح ۳ طرح بزرگ پتروشیمی
۳ طرح پتروشیمی متانول کاوه، کیمیای پارس خاورمیانه و کاتالیست لرستان، فردا ۱۶ مرداد با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ۳ طرح پتروشیمی متانول کاوه، کیمیای پارس خاورمیانه و کاتالیست لرستان، فردا ۱۶ مرداد با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح می‌شود. پتروشیمی کاوه که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وارد مدار تولید شده است روزانه ۷ هزار تن متانول تولید می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجتمع پتروشیمی متانول کاوه در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار در سواحل غربی شهرستان دیر استان بوشهر واقع در پارس شمالی احداث شده و با ظرفیت تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA بزرگ‌ترین تولیدکننده متانول جهان محسوب می‌شود. ساخت اسکله اختصاصی در سواحل خلیج‌فارس در مجاورت مجتمع کاوه برای صادرات محصولات تولیدی از مزایای این طرح است.

,

پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه یکی دیگر از طرح‌هایی است که فردا (پنجشنبه ۱۶ مرداد) با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود. این مجتمع یکی از ۱۷ طرح پتروشیمی وعده داده شده وزیر نفت برای افتتاح در سال جاری است که فردا در عسلویه به بهره برداری خواهد رسید.

,

کار احداث این طرح از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و فردا با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول به بهره برداری می‌رسد. این طرح روزانه یک میلیون دلار درآمدزایی خواهد داشت
طرح کاتالیست لرستان سومین طرحی است که فردا افتتاح می‌شود. این کارخانه وظیفه تولید کاتالیست‌های راهبردی صنعت پتروشیمی کشور را برعهده دارد. این سه طرح در مجموع با سرمایه‌گذاری ۱.۵۷ میلیارد دلار راه اندازی شده اند و بیش از ۴ میلیون تن به ظرفیت پتروشیمی ایران خواهد افزود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه