اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) سیرجان:

مدیران محله بازوی توانمند در پویش کمک مومنانه هستند

مدیران محله بازوی توانمند در پویش کمک مومنانه هستند
حسین صادقی گفت: هر حوزه مقاومت اگر محله خود را بلوک بندی کند و با انتخاب یک مدیر محله توانمند، نیازمندان و خیران آن محله راشناسایی کند گام های موثرتری برمی دارد چرا که مدیران محله بازوی توانمند در پویش کمک مومنانه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حسین صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با اقدامات انجام شده این حوزه گفت: طبق بیان مقام معظم رهبری بر مبنای تشکیل رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان سیرجان قرارگاهی تحت عنوان امام حسن مجتبی(ع) تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: بعد از تشکیل قرارگاه اولین اقدام انجام شده بلوک بندی حوزه استحفاظی نواحی بود و تقریبا ۵ بلوک ایجاد شد که هر بلوک در ابعاد مختلف شناسایی شد.

,

صادقی بیان کرد: در هر بلوک تعداد نیازمندان هر بلوک و خیرین شناسایی شد و با مدیران محله جلسه ای تحت عنوان کمک به نیازمندان تشکیل داده شد.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) توضیح داد: در شلوغ ترین مکان های شهرستان سیرجان دو چادر نصب کردیم و توانستیم به همت مردم از این طریق ۴۰۰ بسته حمایتی جمع آوری کنیم و ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بود و از طریق خیران هر محله نیز ۴۰۰ بسته جمع آوری شد، از این رو در مرحله اول ۸۰۰ بسته در میان نیازمندان شهرستان سیرجان توزیع شد.

,

صادقی بیان کرد: در مرحله بعد نیز با برگزاری جلسه با مدیران محله در خصوص قربانی کردن هر مسجد، پایگاه و حوزه در روز عید قربان به دستور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گوسفند توسط حیران، بسیجی ها و مردم تهیه و ذبخ شد و در نهایت در میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

,

وی افزود: روز گذشته و در گام دوم کمک های مومنانه با همت مردم، خیران و هیئت های مذهبی این شهرستان و رایزنی با شرکت های گل گهر توانستیم ۴۰۰ بسته به ارزش ۴۰۰ هزارتومان در میان نیازمندان توزیع کنیم.

,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: با پشتکار و گذاشتن وقت می توان به نتیجه رسید از این رو  پیشنهاد من این است که هر حوزه مقاومت اگر محله خود را بلوک بندی کند و با انتخاب مدیر محله توانمند نیازمندان و خیران آن محله راشناسایی کند، گام های موثرتری برمی دارد.

,

صادقی به اشاره به اهمیت پویش کمک مومنانه، عنوان کرد: کمک به نیارمندان در سال های گذشته به صورت جزیره ای انجام می شد اما بعد از دستور مقام معظم رهبری کارها منسجم تر انجام شد و حتی باعث تشویق خیران در این راه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه