اخبار داغ

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

اختتامیه جشنواره مطبوعات زنجان 17 مرداد برگزار نمی‌شود

اختتامیه جشنواره مطبوعات زنجان 17 مرداد برگزار نمی‌شود
محمود علیمحمدی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات زنجان 17 مرداد برگزار شود که به دلیل عدم اتمام داوری آثار، به روز دیگری موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آثار ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تفکیک و در اختیار هیئت داوران قرار گرفته است اما هنوز نتایج داوری اعلام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه به محض وصول نتایج اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم در محیط مجازی با حضور مسئولان و مسئولان خانه مطبوعات برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود اختتامیه این جشنواره روز جمعه نخواهد بود اما قبل از ورود به ماه محرم این مراسم برگزار می‌شود.
,
 
,
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ارسال27  اثر در بخش خبر، افزود: 64  اثر در بخش گزارش، 14 اثر در بخش عکس و 31 اثر در بخش مصاحبه به این جشنواره از سوی اصحاب رسانه استان ارسال شده است.
,
 
,
علیمحمدی تصریح کرد: 19 اثر در بخش طرای و صفحه آرایی، 57 اثر در بخش یاداشت و سرمقاله و 47 اثر در بخش تیتر و 4 اثر در بخش طنز مکتوب به این جشنواره ارسال شده و در بخش کاریکاتور اثری ارسال نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه