اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رهایی گروگان "زهکی" از دام آدم ربایان/ متهم به قتل اعضای خانواده "بمپوری" در چنگال پلیس

رهایی گروگان "زهکی" از دام آدم ربایان/ متهم به قتل اعضای خانواده "بمپوری" در چنگال پلیس
سردار محمد قنبری از رهایی گروگان 16 ساله زهکی پس از 5 ساعت اسارت و دستگیری متهم به قتل نوجوان 11 ساله زاهدانی و متهم به قتل اعضای یک خانواده بمپوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: طی روزهای اخیر نوجوانی 16 ساله از مقابل یک کافه در خیابان امام خمینی(ره) شهر زهک توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پراید با ضرب و شتم و تهدید سلاح سرد ربوده شد.

وی ادامه داد: در پی کسب اطلاع از این مهم، با سرعت العمل کارآگاهان پلیس آگاهی زهک، این نوجوان در کمتر از 5 ساعت در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان هیرمند رها شد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

قنبری اضافه کرد: در  جریان این پرونده 2 تن از آدم ربایان کمتر از 2 ساعت از وقوع آدم ربایی در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

پایان قدرت نمائی متهم به قتل نوجوان زاهدانی

وی اذعان کرد: در عملیاتی دیگر با تلاش و سرعت عمل ماموران کلانتری 13 فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان متهم به قتل نوجوانی 11 ساله در منطقه شیرآباد کمتر از 2 ساعت از حادثه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کمرشکن ساچمه ای کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این ماجرا در حین درگیری چند نفر از اوباش محل 2 نوجوان 11 و 13 ساله که در حاشیه خیابان نظاره گر ماجرا بودند، مجروح شدند که یک نفر به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, پایان قدرت نمائی متهم به قتل نوجوان زاهدانی,
,
,
,
,

دستگیری متهم به قتل فراری  پس از 4 سال

وی افزود: همچنین با تلاش وپیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان و در راستای پیگیری پرونده های معوقه قتل، قاتل مسلح و تحت تعقیبی که 16 ردیبهشت ماه سال 95 به همراه فردی دیگر در جنایتی هولناک اعضای یک خانواده را در روستای"قاسم آباد" از توابع بخش "بمپور" شهرستان ایرانشهر با استفاده از سلاح کلاش به رگبار بسته بود روز گذشته در شهر زاهدان دستگیر شد.

قنبری اضافه کرد: در این جنایت هولناک جوانی 25 ساله بر اثر اصابت چند گلوله در محل حادثه به قتل رسید و سه عضو دیگر از خانواده وی نیز به شدت مجروح شدند.

انتهای پیام/

, دستگیری متهم به قتل فراری  پس از 4 سال,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه