اخبار داغ

فرمانده سپاه امام حسن شهرستان قزوین:

۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم "کمک مومنانه" توزیع می‌شود/ تهیه ۱۵هزار اطعام علوی در قزوین

۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم "کمک مومنانه" توزیع می‌شود/ تهیه ۱۵هزار اطعام علوی در قزوین
علیرضا حیدری، فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری امروز(چهارشنبه) در مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه که با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان در ناحیه بسیج امام حسن(ع) شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهداییم و شهداء نقش ارزشمندی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و نظامی در کنار مردم بوده و از بطن آنهاست؛ ضمن اینکه در این ایام کرونایی هم براساس فرمایشات مقام رهبری حضور فعالی داشته است.

,

فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین با اشاره به مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه گفت: این رزمایش در سه مرحله از جمله دهه ولایت، ایام محرم و صفر برگزار می‌شود که در مرحله اول، بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در اختیار افراد کم درآمد و آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

,

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین با برنامه‌ریزی انجام شده توزیع ۱۵ هزار اطعام علوی، بیش از هفت هزار بسته فرهنگی و قربانی ۳۵ راس گوسفند و تهیه جهیزیه برای زوج جوان صورت می‌گیرد.

,

 

,

وی در پایان اضافه کرد: در مرحله نخست از مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه در استان، بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع خواهد شد. 

,

, ,

کرونا برخی ارزش‌ها را در جامعه احیا کرد

, کرونا برخی ارزش‌ها را در جامعه احیا کرد,

در ادامه این مراسم هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار کرد: امام علی(ع) و اهل بیت(ع) به فقراء کمک می‌کردند و این ارزش‌های بزرگی است که جامعه را می‌سازد و ما باید این ارزش‌ها را تکریم و در جامعه نهادینه کنیم.

,

وی افزود: هرچند کرونا، آسیب‌هایی را برای مردم ایجاد کرد اما برخی ارزش‌ها از جمله کمک به مستمندان را احیا کرد و امروز مردم برای کمک به فقرا و نیازمندان پیشقدم هستند و مقام رهبری نیز به عنوان عالی‌ترین مقام پیشقدم بوده است.

,

استاندار قروین اضافه کرد: حرکت‌های بزرگی توسط مردم رقم خورد و احساس کمک به هم‌نوع قطعا به انسجام و وحدت منتج می‌شود؛ رزمایش کمک مومنانه همه را در کنار هم قرار داد لذا باید قدر این حرکت را بدانیم.

,

جمالی‌پور بیان کرد: از اقدامی که امروز و در سالروز ولادت امام هادی(ع) و دهه ولایت رقم خورد خوشحالیم و این حرکت ارزشمند است؛ امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر با بسیج ظرفیت‌ها شرایطی را فراهم سازیم تا از این شرایط سخت به خوبی عبور کنیم.

,

وی مطرح کرد: مردم در تمام عرصه‌ها حضور داشتند و ما خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم، از صنعتگران نیز درخواست داریم در این شرایط در کنار هم قرار بگیریم؛ اگر دارایی و ثروتی داشته باشیم انصاف نیست آن را در اختیار نیازمندان قرار ندهیم.

,

جمالی‌پور در پایان گفت: کمک به نیازمندان تکلیف دینی و شرعی است و امیدواریم این انسجام افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه