اخبار داغ

پیگیری های ثمربخش صبح زاگرس در مقابله با تخلفات بازار لوازم خانگی

پیگیری های ثمربخش صبح زاگرس در مقابله با تخلفات بازار لوازم خانگی
بدنبال پیگیری های صبح زاگرس از سوژه های درخواستی مردم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از پلمپ 4 واحد لوازم خانگی گرانفروش در یاسوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس رسانه تاثیرگذارترین قشر در جامعه است که با پیگیری سوژه های مردمی و مطالبه از مسولان می تواند نقش مهمی در رفع مشکلات جامعه به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امروزه رسانه ها به عنوان یار ویاور مردم هستند که با پیگیری مشکلات در سطح شهرها و روستاها با همراهی و همکاری خوب مسئولان این مشکلات یکی پس از دیگری رفع شده و باعث خرسندی مردم شده است.

,

 

,

کمتر از 1 ماه گذشته این رسانه مردمی در راستای رفع دغدغه مندی مردم از گرانی بازار بخصوص بازار لوازم خانگی باعث شد تا صبح راگرس این موضوع را در دستور کار جدی خود قرار دهد.( اینجا بخوانید )

, ( اینجا بخوانید ),

 

,

در هفته های اخیر به همت مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و بازرسان خبر های خوبی از بازار لوازم خانگی و مبارزه با گران فروشی به گوش می رسد که می توانند امید واری را به مردم برگرداند.

,

 

,

براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: گشت مشترک در راستای تحقق مصوبه کارگروه نظارت بر مایحتاج و کالاهای اساسی مردم با حضور تعزیرات حکومتی، دادستانی، سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی در سطح بازار استات اجراء شد.

,


وی افزود: دیروز طی بازرسی انجام شده در مرکز استان از بازار لوازم خانگی چهار واحد متخلف از جمله یکی از عمده فروشان لوازم خانگی به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت پلمپ و فرد متخلف برای ارائه توضیحات به تعزیرات احضار و پرونده خارج از نوبت رسیدگی می شود.

,
,


وی در ادامه بیان داشت: تمامی واحدهای فاقد پروانه کسب بدانند که به جهت شفافیت ارائه خدمات به مردم شریف و جهت جلوگیری از اطاله دادرسی به جهت عدم مشخص نبودن متصدی واحداهای صنفی فاقد پروانه اجازه نخواهیم داد این واحدها بدون پروانه کسب نسبت به فعالیت غیر قانونی خود ادامه دهند لذا متولیان در امر نظارت در این حوزه اقدامات لازم را مبذول  تا حقی از مردم ضایع نشود.

,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه