اخبار داغ

نماینده مردم خرم‌آ‌باد در مجلس:

سیره اهل بیت(ع) الگویی برای کمک مومنانه/کمک به نیازمندان در فرهنگ دینی جایگاه ویژه‌ای دارد

سیره اهل بیت(ع) الگویی برای کمک مومنانه/کمک به نیازمندان در فرهنگ دینی جایگاه ویژه‌ای دارد
ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سیره اهل بیت(ع) الگویی برای کمک مومنانه است تا با الگوگیری از فرهنگ دینی و ائمه اطهار(ع) به نیازمندان در این شرایط کرونا کمک شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: انفاق و کمک به نیازمندان در دستورات دینی بسیار سفارش شده و اهل بیت(ع) نیز در کمک به فقرا همیشه تلاش می کردند که امروز همه باید با الگو گرفتن از سیره اهل بیت(ع) در کمک به نیازمندان در راستای کمک مومنانه اقدام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با شیوع کرونا، معیشت بسیاری از خانواده ها با مشکلاتی همراه شد و در این راستا طرحی به نام کمک مومنانه آغاز شد تا بسته های معیشتی تهیه و در بین این خانواده ها توزیع شود.

,

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شیوع کرونا سبب شده تا بسیاری از برنامه ها تغییر کنند و امسال نذورات مردمی به سمت کمک مومنانه سوق داده می شود تا علاوه بر ادای نذر، کمک به نیازمندان در زمان کرونا فراموش نشود.

,

ویسکرمی خاطرنشان کرد: با توجه به اعیاد غدیر و سپس ایام عزاداری محرم و صفر، می طلبد انفاق هایی که در راه فرهنگ اهل بیت(ع) صورت می گرفته امسال به صورت کمک مومنانه انجام شود.

,

وی با اشاره به همدلی ملت ایران برای کمک به نیازمندان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه حضور داشتند و این بار با شیوع کرونا برای کمک به نیازمندان وارد میدان عمل شدند به طوری که برخی مشغول تهیه و توزیع بسته های معیشتی شدند، برخی کار ضدعفونی کردن معابر و خیابانها و مکان را عهده دار شدند تا نشان دهند در همیشه شرایط با همدلی مشکلات را حل می کنند.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران ملتی با فرهنگ اجتماعی و نوع دوست هستند و اینگونه کمک ها در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد.

,

وی بیان کرد: فرهنگ کمک به نیازمندان در میان شیعیان اهل بیت(ع) دیده می شود و ضروری است که سنت هایی که از اهل بیت(ع) در راستای کمک به نیازمندان به ما رسیده، تقویت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه