اخبار داغ

با توجه به موج دوم کرونا تصمیم‌گیری شد

ادارات مروست ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

ادارات مروست ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی
وضعیت رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در ادارات بخش مروست موردبررسی قرار گرفت و این ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، تیمی متشکل از نماینده بخشداری مروست، نماینده حوزه قضایی این بخش، واحد بهداشت محیط مرکز جامع سلامت دکتر علیم و فرماندهی نیروی انتظامی بخش مروست ضمن حضور در محل ادارات و بانک‌ها، وضعیت رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را موردبررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بازرسان کمیته مدیریت و مقابله با کرونا در بخش مروست، از ادارات آموزش‌وپرورش، شهرداری، آب و فاضلاب، اداره برق، جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و بانک سپه که بیشترین مراجعه را در طی روز دارند بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل و روسای ادارات موارد بهداشتی لازم را یادآوری و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کردند.

,

بر اساس مصوبات کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، بررسی پایش وضعیت ادارات در این زمینه به‌منظور حفظ سلامت پرسنل و مراجعان به‌صورت مستمر و سرزده توسط تیمی متشکل از ادارات مربوطه با محوریت بخشداری انجام می‌گیرد.

,

گفتنی با توجه به شیوع موج دوم کرونا به استان یزد شاهد بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در شهرستان خاتم و بخش مروست هستیم، به همین دلیل مسئولان این بخش و شهرستان خاتم در جهت کنترل این بیماری و جلوگیری از شیوع بیش‌ازحد آن، در تلاش هستند تا پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل اجرایی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه