اخبار داغ

پدر بلوط ایران:

همدلی مردم در «رزمایش کمک مومنانه» برای کمک به نیازمندان ستودنی است

همدلی مردم در «رزمایش کمک مومنانه» برای کمک به نیازمندان ستودنی است
افشار، پدر بلوط ایران گفت: کمک به همنوعان در قالب کمک مومنانه در ایام کرونا قابل ستایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر افشار در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هر انسانی که توان مالی بالایی دارد و می تواند به هم وطن خود کمک کند، کار آن قابل ستایش و قابل تقدیر است و در پیشگاه خداوند روسفید خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی بیان کرد: هر کسی به عنوان خیر که بتواند به هر اندازه که توان مالی آن از هم نوع خود بیشتر است در هر زمینه ای به خانواده‌های کم درآمد و قشر ضعیف جامعه کمک کند، مطمئنا ثواب و پاداش آن را در پیشگاه خداوند دریافت خواهد کرد.

,

پدر بلوط ایران عنوان کرد:  در دوران کرونا خیلی از خانواده ها کم درآمد و طبقه پایین جامعه آسیب دیدند که با فرمایش مقام معظم رهبری و راه اندازی پویش کمک مومنانه، مردم و دولت و همه دستگاههای اجرایی به خصوص سپاه که متولی این کار بود، پای کار آمدند و آنچه در توان داشتند هدیه کردند.

,

وی تصریح کرد: بنده در حال حاضر با تعداد زیادی زندانی در حال کاشت کمربند سبز خرم آباد در بام  این شهر هستیم که این افراد از قشر پایین جامعه بوده و درآمدی هم ندارند که به عینه دیدم خیرانی به صورت بسته های معیشتی و هزینه های نقدی به این گروه کمک کردند، که به نوعی این کمک مومنانه در همه جا و در همه شرایط باب شده و خدا را شکر مردم کمک حال همدیگر هستند.

,

افشار گفت: هر کسی که بتواند در این شرایط بحرانی به هم نوع خود کمک کند مطمئناً ثواب آن در پیشگاه خداوند چند برابر خواهد شد و همیشه دیگران را به کمک کردن تشویق کرده‌ام که به هر شکلی که می توانند به هم وطن خود کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه