اخبار داغ

طوفان «ایسایاس» در آمریکا ۵ کشته برجا گذاشت

طوفان «ایسایاس» در آمریکا ۵ کشته برجا گذاشت
طوفان «ایسایاس» در آمریکا ضمن کشتن حداقل ۵ نفر و بر جا گذاشتن تخریب گسترده، برق بیش از ۲.۸ میلیون مشترک را در ایالت‌های کارولینای شمالی و نیویورک قطع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طوفان ایسایاس که ابتدا از ایالت کارولینای شمالی شروع شد، مناطق وسیعی از آمریکا شامل ایالت نیویورک را درنوردیده و تلفات و خسارت‌ به بار آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به نوشته آسوشیتدپرس، طوفان گرمسیری موسوم به ایسایاس سواحل آمریکا در اقیانوس اطلس را درنوردیده و تاکنون سبب فوت حداقل ۵ نفر شده است.
,
 
,
شرکت‌های توزیع برق در آمریکا خبر دادند، طوفان از نیویورک تا کارولینای شمالی برق بیش از ۲.۸ مشترک خانگی و تجاری را قطع کرد.
,
 
,
طوفان ایسایاس در ابتدا سبب ایجاد گردباد، بارش شدید باران، وقوع سیل و آتش سوزی در بخش‌هایی از ایالت کارولینای شمالی شد و ده‌ها نفر را آواره کرد.
,
 
,
به گفته کمسیر پلیس شهر «مکانیکسویل» کارولینای شمالی طوفان و گردباد باعث افتادن درخت روی یک خودرو و مرگ راننده آن شد.
,
 
,
«ری کوپر» فرماندار کارولینای شمالی در پیامی توییتری خبر داد که به رغم عبور طوفان ایسایاس، برق  ۱۷۲ هزار خانه در این ایالت همچنان قطع است.
,
 
,
کوپر همچنین اعلام کرد، با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تماس تلفنی برقرار کرده و ترامپ به او قول کمک به ایالت کارولینای شمالی را داده است.
,
 
,
از ایالت نیویورک هم خبر رسیده که بر اثر افتادن یک درخت روی خودرو در محله کوئینز، یک مرد آمریکایی جانش را از دست داد.
,
 
,
تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد طوفان ایسایاس زندگی را در بخش‌هایی از ایالتهای نیوجرسی، دلاور و ماساچوست مختل کرده است.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه