اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه استان خراسان شمالی:

"به وقت روشنایی" گامی برای محرومیت زدایی است/ اجرای طرح از ۱۹ مرداد

"به وقت روشنایی" گامی برای محرومیت زدایی است/ اجرای طرح از ۱۹ مرداد
محمدرضا قائنی گفت: با تلاش گسترده بسیجیان خراسان شمالی در راستای کاهش مصرف برق، پویشی با عنوان " به وقت روشنایی" در روزهای 19 الی 24 مرداد ماه در استان اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا قائنی، مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: پویش به وقت روشنایی، طرحی جهادی است که هدف اصلی آن مشارکت گسترده بسیجیان سراسر کشور در طرح‌های محرومیت‌زدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 

,

وی ادامه داد: در این طرح افراد با خاموش کردن یک سیستم سرمایشی و یا هر وسیله برقی دیگر فقط به مدت ۱۵ دقیقه در زمان پیک مصرف برق و صرفه جویی در می توانند در طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی مشارکت داشته باشند.

,

 

,

قائنی با اشاره به اینکه مقرر شده تا پاداش حاصل از این مدیریت مصرف در پروژهای محرومیت زدایی هزینه شود، گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده بین سپاه پاسداران و وزارت نیرو مابه تفاوت حاصل از صرفه جویی در اختیار سپاه قرار داده می شود تا برای رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم هزینه شود.

,

 

,

 وی با اشاره به اینکه طرح به وقت روشنایی از چهارم مرداد ماه در کشور به مرحله اجرا در آمده است، گفت: این طرح در استان خراسان شمالی در هفته آینده از 19 الی 24 مرداد همزمان با گرمای بالای هوا اجرایی خواهد شد.

,

 

,

این مقام مسئول یادآور شد: اطلاع رسانی طرح به وقت روشنایی از طریق پیامک، رسانه ملی در استان و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر صورت می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه