اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخس خبر داد؛

آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سرخس/ 750 بسته معیشتی و 20 سری جهیزیه توزیع شد

آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سرخس/ 750 بسته معیشتی و 20 سری جهیزیه توزیع شد
آذرکیش گفت: دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان سرخس امروز با توزیع 750 بسته معیشتی و اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به ارزش ریالی 310 میلیون تومان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید آذرکیش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان درباره ادامه رزمایش کمک مؤمنانه، امروز دومین مرحله از این رزمایش بزرگ به‌منظور کمک به افراد آبرومند و مشاغل آسیب‌دیده از بحران کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگ بسیجی و جهادی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: در این مرحله ۷۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و مرغ به ارزش ریالی هر بسته 200 هزار تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

,

وی بیان کرد: همچنین در این مرحله از رزمایش ۲۰ سری جهیزیه شامل یک دستگاه گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، پنکه، اتوبخار، سرویس آرکوپال و یک تخت فرش شش متری درمجموع به ارزش 160 میلیون تومان بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.

,

آذرکیش تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است تا اینکه بتوانیم بخشی از مصائب نیازمندان را در این ایام برطرف کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخس تأکید کرد: تمامی بسته‌های معیشتی و جهیزیه اهدایی به نوعروسان توسط دفتر مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،  قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت مردمی تأمین شده است.

,

وی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه بیش از ۶۰ هزار سبد معیشتی و بهداشتی و غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، افزود: همچنین در مرحله اول به همت مجموعه شهرستان و بسیجیان عزیز در چهار کارگاه، 100 هزار ماسک تولید و عرضه شد و امروز حتی در دورترین روستاهای سرخس کمبود ماسک نداریم.

,

وی با اشاره به اینکه از روز عید قربان طرح «هر مسجد و پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی» را شروع کردیم، گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با مشارکت و هماهنگی که با دفتر امامت جمعه شهرستان داشتیم ان شاء الله تا آخر ماه صفر ادامه دارد که ازجمله مهم‌ترین برنامه‌ها، توزیع 20 هزار پرس غذای گرم، توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند و بسته‌های معیشتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه