اخبار داغ

از وعده تا واقعیت

لیگ برتر بسکتبال| آسمانخراش های استقلال دست به توپ می شوند؟/ سبد به رنگ آبی!

لیگ برتر بسکتبال| آسمانخراش های استقلال دست به توپ می شوند؟/ سبد به رنگ آبی!
ظاهرا قرار است پای استقلال به لیگ برتر بسکتبال باز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیگ برتر بسکتبال سالهاست که با حضور چند مدعی خاص و قدیمی برگزار می شود. تیم هایی نظیر پتروشیمی و مهرام و ذوب آهن سالهاست در این لیگ طلایه دار هستند اما برای فصل جاری ظاهرا قرار است تا باشگاه های بزرگ و قدیمی نیز پا به این لیگ بگذارند. پرسپولیس و استقلال به عنوان دو باشگاه قدیمی و ریشه دار، در رشته های منهای فوتبال سرمایه گذاری چندانی نداشته اند و کلیه فعالیت های آنها مختص به رشته فوتبال شده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در سالهای پیش از انقلاب این دو باشگاه در همه رشته های مطرح تیمداری می کردند؛ از والیبال گرفته تا بسکتبال. نکته ای که بقایای آن را می توان در سالهای بعد از انقلاب و رشته والیبال جستجو کرد که لیگ باشگاهی تهران با حضور این دو مدعی برگزار می شد.

,

در دهه 80 و 90تقریبا از دو باشگاه هیچ و فعالیت خاصی در رشته های دیگر ندیدیم و تنها حضور مقطعی و بدون نتیجه در برخی از رشته ها داشته اند؛ از واترپلو و دوومیدانی گرفته تا کشتی. این بار ظاهرا قرار است پای استقلال به لیگ برتر بسکتبال باز شود.

,

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان در این باره گفت: آمادگی لازم را داریم تا باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس و حتی پیکان و سایپا به لیگ بسکتبال بیایند و رایزنی‌های لازم را هم انجام داده ایم تا این باشگاه‌ها چه در لیگ آقایان و چه در لیگ بانوان سرمایه گذاری کنند، اما هنوز این موضوع نهایی نشده است. باید بگویم که فدراسیون بسکتبال از ورود باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال به لیگ، استقبال می‌کند. چنین باشگاه‌هایی می‌توانند به بسکتبال کمک کنند.

,

*بدقولی سعادتمند

, *بدقولی سعادتمند,

ریشه این خبر به ماجرای دیدار فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با احمد سعادتمند باز می گردد. فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در جلسه با سعادتمند از او قول گرفته بود این باشگاه در لیگ بسکتبال بانوان تیمداری کند.

,

شجاعی درباره ماجرای تیمداری استقلال در بسکتبال گفت: چند ماه پیش، زمانی که احمد سعادتمند برای مدیرعاملی باشگاه استقلال برگزیده شد، دیداری با او داشتم. همانطور که می‌دانید باشگاه استقلال هنوز مطالبات منصور پورحیدری را پرداخت نکرده، البته من غیر از این موضوع و تبریک سمت جدید جناب سعادتمند، پیشنهاد حضور تیم استقلال در لیگ‌های بانوان و آقایان را مطرح کردم. مدیرعامل استقلال آن روز از من برآورد هزینه خواست و من گفتم با مبلغی کمتر از یک میلیارد تومان، استقلال می‌تواند در سوپرلیگ بانوان تیمی مدعی قهرمانی داشته باشند. سعادتمند هم از این پیشنهاد استقبال کرد.

,

شجاعی در ادامه هم از رفتار سعادتمند گلایه کرد و افزود: ما هم از این اتفاق خوشحال بودیم و حتی چند گزینه مربیگری را هم به باشگاه استقلال معرفی کردیم اما پس از مدتی متاسفانه جواب تلفن من و حتی علی (پسر مرحوم  پورحیدری و فریده شجاعی) را هم ندادند. من به عنوان نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با مدیرعامل استقلال مذاکره کردم و هدفم ترغیب تیم‌های پرطرفدار به حضور در عرصه بسکتبال بود.

,

انتهای پیام

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه