اخبار داغ

سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد:

ضرب و شتم بازیکنان شهید قندی به خاطر ترس تیم حریف از باخت بود/ مسئولان استان حق تیم را بگیرند

ضرب و شتم بازیکنان شهید قندی به خاطر ترس تیم حریف از باخت بود/ مسئولان استان حق تیم را بگیرند
انصاری سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد با بیان اینکه مسئولان استان حق تیم را بگیرند، گفت: ضرب و شتم بازیکنان شهید قندی به خاطر ترس تیم حریف از باخت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود انصاری سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد در گفت گو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اتفاقات و درگیری پیش‌آمده در بازی تیم‌های شهید قندی یزد و استقلال ملاثانی که در اهواز برگزار شد، گفت: روز گذشته بازی حساسی با تیم ملاثانی اهواز در این شهر داشتیم که قبل از بازی به فدراسیون نامه نوشتیم که برای این بازی یک ناظر خوب در نظر بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: شب قبل از هر مسابقه باید ناظر داوری، ناظر فدراسیون، یک نماینده از استان برگزارکننده مسابقه، نماینده نیروی انتظامی و با توجه به شرایط کرونایی یک نماینده ایفمارک حضورداشته باشند و طی یک جلسه نسبت به برگزاری مسابقه فردای آن روز تصمیم‌گیری کنند که متأسفانه هیچ‌کدام از این افراد حضور نداشتند و فقط سرپرست دو تیم بودند.

,

انصاری با بیان اینکه در روز برگزاری مسابقه به علت شرایط کرونایی حضور تماشاگران در ورزشگاه ممنوع بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه این مسئله هم نادیده گرفته شد و بیش از 50 نفر در چهار منطقه ورزشگاه حضور داشتند و فحاشی‌های بسیاری را به داور و بازیکنان کردند.

,

سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: پس از پایان نیمه اول وقتی در حال رفتن به رختکن بودیم، کادر تیم استقلال ملاثانی و برخی از تماشاگران به بازیکنان تیم ما حمله‌ور شدند و باعث مصدومیت بسیاری از بازیکنان و کادر فنی تیم شهید قندی از ناحیه چشم، بینی، صورت، گردن و دیگر اعضای بدن شدند.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه ناظر مسابقه با مشاهده این وضعیت اعلام کرد که شرایط برای برگزاری مسابقه محیا نیست افزود: زمانی که تیم ما در رختکن حضور داشت به یکباره درب رختکن قفل شد، پس از نیم ساعت ناظر بازی اعلام کرد که مسابقه برگزار می‌شود و ما نیز اعلام کردیم که به‌شرط حضور نیروی انتظامی حاضر به انجام مسابقه هستیم تا بتوانیم به این شکل امنیت جانی بازیکنان را تأمین کنیم.

,

انصاری اضافه کرد: بعدازاینکه ما اعلام کردیم افراد نیروی انتظامی باید حضورداشته باشند، تعدادشان از چهار نفر به دو نفر کاهش یافت و داور نیز با توجه به نبود نیروی انتظامی بازی را قطع و گزارش را به فدراسیون ارسال کرد.

,

سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد افزود: با توجه به اینکه تیم استقلال ملاثانی در فدراسیون از حامی برخوردار است، از مسئولان استان یزد درخواست داریم که نسبت به احقاق حق تیم شهید قندی در این بازی که مظلومانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت اقدامات لازم را انجام دهند.

,

وی به دلایل این حرکت ناشایست از سوی تیم استقلال ملاثانی اشاره کرد و گفت: تیم ما در نیمه نخست به‌خوبی سوار بر بازی بود و توانست دو توپ را به تیرک دروازه تیم میزبان بزند که همین مسئله سبب شد تا آن‌ها جایگاه خود را درخطر ببینید و برای واردکردن فشارهای روحی و روانی این اقدام ناشایست را انجام دادند.

,

, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه