اخبار داغ

مربی تیم ملی ووشو مطرح کرد؛

انفاق؛ گره‌گشای مشکلات نیازمندان در روزهای کرونایی

انفاق؛ گره‌گشای مشکلات نیازمندان در روزهای کرونایی
عباس شیبک گفت: رزمایش کمک مومنانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد، یک دستور الهی و قرآنی است که جامعه ورزشی به خوبی در آن ایفای نقش خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، رزمایش کمک مومنانه در پی بیانات مقام معظم رهبری بعد از نیمه شعبان مبنی بر مواسات و همدلی شکل گرفت و با اجرای موفقیت آمیزی همراه بود، این روزها وارد مرحله دوم اجرایی شده و قرار است در سه فاز  برگزار شود.
 
در فاز نخست این رزمایش که به مناسبت دهه امامت و ولایت از عید قربان آغاز شده است و تا عید غدیر ادامه دارد، مردم نوع دوست ایران اسلامی به عشق حضرت علی (ع) در میدان کمک به نیازمندان، در حال ایفای نقش ماندگارتری هستند.
 
عباس شیبک، مربی تیم ملی ووشو با پویستن به این کمپین خیرخواهانه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در قرآن و احادیث درباره انفاق، کمک و دستگیری از نیازمندان به مسلمانان تاکید زیادی شده است که می طلبد به این مهم به ویژه در شرایط فعلی که جامعه گرفتار بیماری کرونا است، توجه ویژه تری شود.
 
وی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، یک دستور الهی و قرآنی است که در سیره ائمه اطهار (ع) نیز وجود داشته و حتی در قرآن تاکید شده است که از مال خود در راه خدا انفاق کنید، اما نه به حد اسراف و خود را به مهلکه و خطر در نیفکنید.
 
مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو اضافه کرد: انفاق، به ویژه در این روزها با توجه به گرانی، مشکلات اقتصادی، بیکاری و بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است.
 
شیبک گفت: ملت ما در مواقع مختلف در دستگیری از فقرا، ایثار و انفاق داشته‌اند، در شرایط فعلی و پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مردم، ورزشکاران، سپاه، بسیج، متدینین و آنهایی که همیشه پشتیبان مستضعفین بوده‌اند، برای لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری پای کار آمده‌اند.
 
 وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان هزاران شهید را در راه انقلاب اهدا کرده اند و به طور قطع در این رزمایش نیز همچون گذشته با تمام توان شرکت خواهند کرد.
 
قهرمان جهانی کیک بوکسینگ با بیان این که در این مرحله به طور حتم مردم مانند مراحل دیگر و چه بسا بهتر پای کار خواهند بود، اضافه کرد: خیر و برکت دنیا و آخرت ما در کمک به یکدیگر است.
 
وی تصریح کرد: به طور قطع جامعه بزرگ ورزش در کنار دیگر اقشار خواهد بود و در این کار بزرگ و ماندگار از نظر معنوی حضور فعال خواهد داشت، بنده به عنوان عضو کوچکی از مردم خیرخواه استان و ورزش دوست در این رزمایش مومنانه شرکت خواهم کرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه