اخبار داغ

رسول‌پناه: فرد بازداشتی توسط وزارت اطلاعات از مسئولان پرسپولیس است

رسول‌پناه: فرد بازداشتی توسط وزارت اطلاعات از مسئولان پرسپولیس است
شرکت آتیه داده‌پرداز و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌های جداگانه از بازداشت یکی از مدیران این باشگاه خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت آتیه داده پرداز، کارگزار باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در خصوص اتفاقات اخیر منتشر کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هواداران فهیم پرسپولیس؛

,

اخیراً برخی از خبرگزاری‌ها و صفحه های شبکه‌های اجتماعی، اخباری را در راستای نسبت دادن قرارداد کارگزاری به بازداشت یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس منتشر نموده‌اند و در ادامه جوسازی‌های چند ماه گذشته خود به عبارتی همچون "ترکمانچای" اشاره داشته اند.
در این ارتباط ما ضمن دعوت از این مبادی رسانه‌ای، به رعایت انصاف و حفظ شأن قلم و دوری از جریان‌هایی که هدفشان ضربه زدن به باشگاه کبیر پرسپولیس است، به اطلاع می رسانیم همانطور که در بیانیه وزارت محترم ورزش و جوانان نیز اشاره شد موضوع بازداشت یکی از مدیران میانی در راستای مبارزه با فساد در ورزش صورت گرفته و هیچ ارتباطی به موضوع همکاری کارگزار با باشگاه پرسپولیس و قرارداد فی‌مابین ندارد.
همانطور که هواداران محترم اطلاع دارند کلیه تعهدات مالی کارگزار تا این تاریخ، در شرایط اقتصادی نابسامان فعلی و فراگیری بیماری کرونا با تمام دشواری‌های اجرایی، از سوی کارگزار تأمین و به انجام رسیده است و در تلاشیم تا با کمک شما هواداران طرح‌های بزرگ اقتصادی دیگری را برای باشگاه محبوبمان اجرا نماییم.
امید است که صداقت و شفافیت سرلوحه کار همه ما در هر سمت و جایگاهی که هستیم باشد.

,
,
,
,

پس از انتشار این بیانیه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد که فرد مورد نظر در اطلاعیه وزارت ورزش که بازداشت شده، از مسئولان این باشگاه است. 
مهدی رسول‌پناه افزود: از روز اولی که به باشگاه رفتم، بحث فساد را مطرح کردم. گزارشی در این زمینه به نهادهای امنیتی داده و از آنها خواستم که به این قضایا ورود کنند. مدیران قبلی و جدید همه باید پاسخگو باشند.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه