اخبار داغ

در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه انجام گرفت؛

توزیع 730 بسته کمک معیشتی در جلگه رخ تربت حیدریه

توزیع 730 بسته کمک معیشتی در جلگه رخ تربت حیدریه
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از توزیع 730 بسته کمک معیشتی میان خانواده های نیازمند و محروم آسیب دیده از بیماری کرونا در بخش رخ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت دومین مرحله مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سطح شهرستان تربت حیدریه آغاز سده و اکنون 730 بسته کمک معیشتی بین اقشار نیازمند در جلگه رخ توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: با شروع بیماری کرونا در مرحله اول 600 بسته معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال بین اقشار آسیب دیده از کرونا در بخش رخ توسط بسیح قدس رباط سنگ تهیه و توزیع شده است.

,

ناصری موحد با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مرحله اجرایی درآمده، افزود:: پس از اعلام این فرمان مبارک، یک خیزش عمومی، وحدت، کمک و همدلی و سخاوتمندی ملت شریف ایران و مردم بخش را شاهد هستیم.

,

وی بیان کرد: مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکرده و کمک کردند تا افراد نیازمند احساس کمبود و یا ناراحتی نکنند تا فرهنگ اسلام و انقلاب در قالب این کمک‌های داوطلبانه تجلی زیبایی پیدا کند.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ مؤمنانه در راستای کمک به افراد نیازمند در سطح منطقه آغاز شده، تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور در سطح منطقه رخ نیز این رزمایش مواسات و همدلی عملیاتی شده است.

,

وی با بیان اینکه امید است بتوان کمک‌های بیشتری را برای کمک مردم تا پایان گذر از بحران کرونا داشته باشیم، تأکید کرد: از اولین لحظه ورود کشور به بحران کرونا پایگاههای بسیج رباط سنگ و منطقه رخ نیز در قالب 10 کارگاه تولید ماسک فعال شده و با اجرای 180 گشت استقراری و متحرک اقدام به ضد عفونی کردن راههای ورودی به تمامی روستاها کردند که به مدد این تلاش‌ها کمترین مورد ابتلا به بیماری را درمنطقه رخ و شهرستان شاهدیم.

,

وی با اعلام اینکه در مرحله اول 550 خانوار نیازمند در منطقه رخ شناسایی شدند تصریح کرد: در این مرحله حدود 80 بسته معیشتی توزیع شد.

,

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته حمایتی در مرحله دوم بیش از دومیلیون وپانصد هزارریال است که با مشارکت خیران و بسیج بخش جمع آوری و میان محرومین و سایر افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه