اخبار داغ

اسماعیل آذری نژاد مطرح کرد:

فشار اقتصادی ناشی از اجاره بهای مسکن را با رعایت انصاف از دوش هم برداریم

فشار اقتصادی ناشی از اجاره بهای مسکن را با رعایت انصاف از دوش هم برداریم
حجت الاسلام والمسلمین آذری نژاد از چهره های برتر اجتماعی کشور گفت: انصاف یعنی ببخش تا خدا هم به تو بخشد پس ما همه باید هوای همدیگر را داشته باشیم تا تورم کنترل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل آذری نژاد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص افزایش نرخ اجاره بهاء و همچنین توصیه های خود به صاحبان املاک گفت: برای مثال بنده خودم دارای مستاجر هستم و در 2 سال اخیر اجاره بهاء خانه خود را افزایش نداده ام، در حالی که شغل بنده معلمی است و درآمد چندانی کسب نمی کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این فعال اجتماعی گفت: انصاف یعنی ببخش تا خدا هم به تو بخشد پس ما همه باید هوای همدیگر را داشته باشیم تا تورم  کنترل شود. درست است کنترل تورم در دست مسئولین  بوده  و انها هستند که باید آن را کنترل کنند اما بنده نیز به عنوان یک عضو از جامعه می توانم در حد خودم بخشی از فشار را از دوش هم وطنم بردارم و این کار را با رعایت انصاف می توان انجام داد.

,

وی در پایان گفت: نمی گویم که می توانیم تورم را کنترل کنیم اما می‌گویم ما در حد خودمان به همدیگر کمک کنیم و رعایت انصاف داشته باشیم اینکه انصاف را برای یک نفر رعایت کنیم میتوانیم  همدردی با جامعه داشته باشیم.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه