اخبار داغ

ستاره فوتسال ایران در پرتغال/ طیبی به بنفیکا پیوست

ستاره فوتسال ایران در پرتغال/ طیبی به بنفیکا پیوست
ملی‌پوش فوتسال ایران و سابق غیرت قزاقستان قراردادی به مدت دو فصل با باشگاه بنفیکا پرتغال امضاء کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  لژیونر فوتسال ایران که پس از وقفه مسابقات لیگ برتر قزاقستان بخاطر کرونا تصمیم گرفت قراردادش با باشگاه غیرت را تمدید نکند و به تهران بازگشته تا در اردوی تیم ملی حضور یابد، باشگاه جدید خود را معرفی کرد و به جمع عقاب‌های پرتغال پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طیبی که با پیشنهاداتی از کشورهای پرتغال، اسپانیا و ایتالیا مواجه شده ولی در دو ماه اخیر باشگاه جدیدش را مشخص نکرده بود، با بنفیکا پرتغال قراردادی به مدت دو فصل امضاء کرد.

,

این ستاره ملی‌پوش فوتسال ایران که تجربه نایب قهرمانی و کسب عنوان سومی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین گلزنی مقابل بارسلونا در نیمه نهایی این رقابت‌ها را هم دارد، با پیوستن به یکی از تیم‌های معتبر فوتسال جهان امیدوار است قهرمانی در پرتغال و اروپا را هم تجربه کند.

,

حسین طیبی در گفت‌وگو با سایت باشگاه بنفیکا با اشاره به انتخاب این تیم عنوان کرد: از پیوستن به بنفیکا بسیار خوشحال هستم. این یک چالش بسیار جذاب برای من خواهد بود و خیلی امیدوار هستم تا با این تیم به موفقیت برسم و می‌دانم که بنفیکا افتخارات زیادی به دست آورده است.

,

او ادامه داد: وقتی شما در بنفیکا بازی می‌کنید، فقط به فکر پیروزی در هر مسابقه هستید؛ همه بازیکنان به بنفیکا به‌عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان احترام قائل هستند و این تیم ریشته‌دار است و افتخارات زیادی دارد.

,

ستاره ایرانی بنفیکا عنوان کرد: من چندین بار تجربه بازی مقابل بنفیکا را داشتم و کاملا شناخت دارم و متوجه شدم که این باشگاه یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است.

,

طیبی با بیان اینکه بنفیکا بیشتر از تمام تیم‌های پرتغالی در تمام جهان هوادار دارد، ابراز کرد: اخیرا پیام‌های محبت‌آمیزی از تماشاگران بنفیکا دریافت کردم و بسیار مشتاق هستم تا در کنار آنها بازی کنم.

,

او عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای موفقیت بنفیکا و ایجاد خاطرات خوب انجام می‌دهم و مطمئن هستم که همچنان افتخارآفرینی این تیم را ادامه خواهیم داد، فصل جدیدی از موفقیت‌ها را رقم می‌زنیم و من هم برای چنین اتفاقی در بنفیکا هستم.

,

باشگاه بنفیکا پرتغال با اعلام رسمی خبر جذب حسین طیبی، به سوابق او ازجمله حضور در تیم‌هایی همچون فولاد ماهان اصفهان، گیتی‌پسند، نوریل نیکل روسیه و غیرت قزاقستان اشاره کرده و عنوان نموده که او علاوه بر قهرمانی‌های پُرشمار در قزاقستان، سومین تجربه حضورش در تیم‌های اروپایی را در بنفیکا به دست خواهد آورد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه