اخبار داغ

دیدار سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

دیدار سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مافیری، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی میزبان اربابی رئیس سازمان جهانگردی بود. در این جلسه که به دعوت ناظمی با هدف هم افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر دو نهاد برگزار شد، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار کرد: همانطور که مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم تاکید کرد، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و کانون  جهانگردی و اتومبیلرانی می بایست با تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر حوزه گردشگری ورزشی را فعال تر کنند و موجب بالابردن نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه جوانان شوند که این موضوع جزو ماموریت های اصلی این دو ارگان محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ناظمی افزود: با تفاهم و هم افزایی میان دو نهاد، راه روشنی برای همکاری تخصصی و همه جانبه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری آغاز شده باید بتوانیم بهره گیری ظرفیت های یکدیگر در راستای رشد توسعه این رشته ورزشی گام های مثبتی برداریم و با تعامل و هم افزایی بیشتر به دور از هر گونه اختلاف در راستای مسئولیت های اجتماعی پیشرو باشیم.

,

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با ظرفیتی که کانون در سراسر ایران دارد، می توانیم در موضوعاتی چون ایمنی، امدادرسانی جاده ای، سفیران ایمنی و باشگاه سفیران اقدامات خوبی انجام دهیم و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی های مشترک داخلی و بین المللی که مورد تاکید وزرای ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، برگزار کنیم.

,

ناظمی گفت: با استفاده از ظرفیت های هر دو بخش، می توانیم موج گردشگری ورزشی را ایجاد کنیم و امیدواریم با تعامل و مشارکت بتوانیم میزبان رالی تمدن های کهن در ایران عزیز باشیم و قطعا این رالی پیام های صلح و دوستی و مودت ایرانیان را  به بخوبی بیان می کند.

,

*مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: تمام قد در کنار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم

, *مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: تمام قد در کنار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم,

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در دیدار با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: اشتراکات این دو نهاد زیاد است و هر دو از یک خانواده و با وظایفی نسبتا متفاوت هستند که با هم اندیشی و هم افزایی می توانیم اتفاقات خوبی را برای هر دو مجموعه و مخاطبانشان رقم بزنیم.

,

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تاکید کرد: این فدراسیون همیشه برای ما اهمیت داشته، صد در صد و بدون هیچ چانه زنی، تمام قد در کنار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم.

,

او بیان این که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قدمت ۸۶ ساله دارد، ادامه داد: این کانون در اهداف و برنامه ها آنقدر با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آمیختگی دارد که هیچ جدایی بینشان متصور نیست و این دو بدنه همیشه همکار و همراه هم بوده اند. امیدوارم هر چه سریعتر فرصت ها را برای هم افزایی هر چه بیشتر بین اعضای این خانواده بزرگ اجرایی کنیم.

,

وی همچنین در حاشیه این دیدار در خصوص برنامه های آینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: اشتراکات این دو نهاد زیاد است و هر دو از یک خانواده و با وظایفی نسبتا متفاوت هستند که با هم اندیشی و هم افزایی این وظایف می توانیم اتفاقات خوبی را برای هر دو مجموعه و مخاطبانشان رقم بزنیم.

,

اربابی در خصوص حوزه گردشگری این کانون اظهار داشت: در این حوزه بیش از ۲۰۰ رالی تور برای هم امسال و هم سالهای آینده تدوین کرده ایم که تعدادی از آنها در حال اجرا هستند و بقیه نیز برگزار خواند شد.

,

او تصریح کرد: بزرگترین دستاورد رالی تور ها نشاط اجتماعی است که خانواده ها می توانند در کنار هم و با رعایت پرتکل های بهداشتی از اماکن گردشگری بازدید کنند و در ضمن استاندارهای رانندگی در جاده ها و خیابان های شهرها را فرا می گیرند.

,

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: با آموزش هایی که در رالی تور ها داده می شود، ان شاءالله شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای خواهیم بود و همچنین می توانیم حداقل هایی در خصوص ایمنی جاده ها را نیز داشته باشیم.

,

*تقدیر از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

, *تقدیر از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی,

در حاشیه نشست سرپرست فدراسیون و حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از جمعی از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تقدیر شد. در این مراسم که با حضور مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون و حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد از خسرو مخزنی پیشکسوت رشته اتومبیلرانی و تنها ایرانی دارنده تندیس و مدرک اجرایی فدراسیون جهانی، کامران خرم پور از بنیانگذاران آفرود در کشور و مدیرعامل سابق کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون، احمد ابراهیمی از پیشکسوتان و تاثیر گذاران آفرود، نصر الله رهی پیشکسوت و قهرمان ریس کشور، بابک جباری پیشکسوت و قهرمان رشته کارتینگ، فریدون طباطبایی از پیشکسوتان آفرود، منصور وهاب زاده از پیشکسوتان رالی کشور، کیا برهان از پیشکسوتان رشته اتومبیلرانی تقدیر شد.

,

انتهای پیام

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه